جایگزین مسیر

شایعات منچستریونایتد | قرارداد 600 میلیون پوندی آدیداس, کروس, دی ماریا و رودریگز

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۳

لوئیز فن خال همچنان به دنبال تقویت تیم می باشد, اما آیا یونایتد پاتریس اورا را ازدست می دهد. در این پست نگاهی به شایعات مهمی که پیرامون یونایتد منتشر شده است, می اندازیم.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شایعات امروز باشگاه #منچستریونایتد را با تلاش یونایتد برای پیدا کردن جایگزینی برای شرکت نایک شروع می کنیم.

……………….

#نایک دیروز به طور رسمی اعلام کرد که قصد ندارد قرارداد خود را با یونایتد تمدید کنند, اما اکنون خبر می رسد که شرکت #آدیداس قصد دارد با پیشنهادی نجومی به مبلغ 600 میلیون پوند با یونایتد قرارداد ببندد.

……………….

در بازار نقل و انتقالات, شیاطین سرخ قصد دارند خط هافبک خود را با خرید آنخل #دی_ماریا تقویت کنند. روزنامه اسپانیایی AS در همین راستا مدعی شده است که یونایتد برای خرید دی ماریا پیشنهاد خود را به رئال مادرید ارائه کرده است. با این وجود به نظر می رسد باشگاه پاریسن ژرمن نیز به خرید او علاقه دارد.

……………….

اگر هواداران یونایتد فراموش نکرده باشند در اوایل پنجره نقل و انتقالات تابستانی اخباری پیرامون علاقه یونایتد برای خرید وینگر دنیپرو, یهوان #کونوپلیانکا منتشر شده بود, اما پس از مدتی دیگر خبری از انتقال این بازیکن اکراینی به یونایتد منتشر نشد. اکنون به نظر می رسد باشگاه وستهام در آستانه امضا قرارداد با این بازیکن قرار دارد.

……………….

خبر دیگری که به دلیل شایعات انتقال اورا بسیار جدی گرفته شد, ادعای روزنامه محلی ولفسبورگ مبنی بر پیشنهاد یونایتد برای خرید مدافع چپ جوان سوئیسی بود. ریکاردو #رودریگز در رقابت های جام جهانی عملکرد خوبی به نمایش گذاشته بود, اکنون نیز شایعه علاقه یونایتد به این بازیکن در برخی رسانه ها پخش شده است.

……………….

همانطور که در بالا نیز اشاره شد, خبری که هر روز بیشتر به واقعیت نزدیک می شود, علاقه یوونتوس به خرید پاتریس #اورا می باشد. گفته می شود اورا علی رغم تمدید قرارداد قصد دارد از یونایتد جدا بشود.

……………….

و در نهایت شاید این نام برای هواداران یونایتد آشنا باشد, تونی #کروس هدف بلند مدت یونایتد پس از به نمایش گذاشتن بازی زیبا برابر برزیل که به برتری 7 بر 1 آلمان ها ختم شد, اکنون در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار دارد.

به ادعای یک خبرنگار ورزشی سران #منچستریونایتد پس از شنیدن جواب رد این بازیکن آلمانی برای خرید آندر هررا اقدام کرده اند.

۰ Comments