جایگزین مسیر

شایعات نقل و انتقالات:مانه,کروس,کلورلی

by | بهمن , ۳۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-بنا به گزراشات کلورلی در تابستان به تیم دیگری منتقل می شود و با توجه به آمدن کروس به انگلستان این شایعه وجود دارد که یونایتد مذاکراتی را با باشگاه بایرن انجام دهد.

به گزارش اکسپرس با توجه به عملکرد خوب مانه در پرتغال مسئولان یونایتد به دنبال جذب این بازیکن می باشند و بنا به گفته موکل این بازیکن در آینده این جوان 19 ساله به انگلیس منتقل می شود و تیم های دیگر در انگلستان نیز به دنبال جذب این بازیکن می باشند.

Carlos-Mane_3085731

رومینگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت که آینده کروس دست این باشگاه می باشد شایعات در ژانویه درباره کروس شنیده می شد که این بازیکن به یونایتد منتقل می شود ولی رومینگه همه چیز را تکذیب کرد و گفت درتابستان همه چیز مشخص می شود.

Toni-Kroos

با وجود اینکه ویدیچ در پایان فصل از منچستر یونایتد جدا می شود اکسپر معتقد است کاسرس مدافع یوونتوس می تواند جانشین خوبی برای این بازیکن صرب باشد.این بازیکن 26 ساله تنها در 4 بازی یوونتوس به میدان رفته است و نسبت به گزینه ها دیگر مویس در اروپا ارزان تر می باشد.

Martin-Caceres-Juventus

با توجه به علاقه کلوژ رومانی به پتروچی بازیکن آکادمی یونایتد این بازیکن اعلام کرده است که در منچستر خواهد ماند و هیچ قصدی برای جدایی ندارد این بازیکن با توجه به عملکرد فوق العاده خود در تیم 21 ساله های یونایتد تیم های دیگر را مجاب کرده است که به طور قرضی این بازیکن را به خدمت بگیرند ولی این بازیکن قصد جدایی از یونایتد را ندارد و می خواهد برای حضور در ترکیب اصلی فصل آینده یونایتد تلاش کند.

Javier "Chicharito" Hernandez Launches New Fitness App In Association With Nike

بنا به گزارشات و به گفته اسپورت دایرکت نیوز تام کلورلی می تواند در این تابستان به تیم دیگری منتقل شود و این احتمال وجود دارد که مقصد بعدی وی تاتنهام باشد و او به لندن نقل مکان کند.

Tom Cleverley was forced to withdraw from England's game against Holland following another injury

 

۰ Comments