جایگزین مسیر

شایعات نقل و انتقالات منچستر یونایتد;از علاقه مندی به آلبا تا انتقال آزاد رونی به اورتون

by | فروردین , ۲ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-شنیده ها حاکی از این است که منچستر یونایتد برای جذب یوردی آلبا آماده پیشنهادی به بارسلونا می باشد.

به گزارش منچستر اونینگ نیوز , منچستر یونایتد خود را برای جذب یوردی آلبا آماده می کند و این دفاع چپ پای بارسلونا گفته شده است علاقه مند می باشد تا به اولدترافورد منتقل شود.

این مدافع ۲۸ ساله زیر نظر انریکه روزهای خوبی پشت سر نمی گذارد اما باید دید در تابستان پیش رو بعد از جدا شدن لوئیز انریکه از بارسلونا مربی جدید این تیم درباره آلبا چه نظری خواهد داشت.

به گزارش ایندپندنت , وین رونی می تواند به باشگاه کودکی خود بازگردد و بنا به گزارشات به نظر می رسد که منچستر یونایتد راضی خواهد بود که این بازیکن به صورت آزاد از جمع شیاطین سرخ جدا شود.

به نظر می رسد که اورتون تنها قادر می باشد نصف حقوق ۳۰۰ هزار پوندی وین رونی را پرداخت کند اما گزارشات رسیده نشان می دهد این انتقال می تواند بدون هزینه صورت گیرد.

به گزارش Don Balon , خوزه مورینیو به هیچ عنوان راضی به انتقال داوید دخیا در ازای ایسکو یا خامس رودریگز نخواهد بود و این مربی پرتغالی پیشنهاد این باشگاه مادریدی را نخواهد پذیرفت.

این باشگاه اسپانیایی تمرکز خود را برای آوردن دروازه بان منچستر یونایتد به مادرید گذاشته است اما خوزه مورینیو به فلورنتینو پرز گفته است که تنها در صورتی قادر به فروش این دروازه بان خواهد شد که کروس , مودریچ , بنزما یا واران را به عنوان بازیکن های با کیفیت وارد معامله خود کنند.

۰ Comments