جایگزین مسیر

شرکت تایرسازی فدرال, اسپانسر جدید باشگاه

by | شهریور , ۶ , ۱۳۹۲

باشگاه منچستریونایتد امروز قرارداد همکاری با شرکت تایر سازی فدرال به امضا رساند تا این شرکت اسپانسر تیم در روسیه و تایوان باشد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – باشگاه منچستریونایتد قرارداد همکاری دیگری را امروز به طور رسمی اعلام کرد, این بار شرکت تایرسازی فدرال, اسپانسر این تیم در روسیه و تایوان خواهد بود.

این دومین قرارداد همکاری با یک شرکت تایرسازی می باشد, باشگاه هفته گذشته قرارداد همکاری خود با آپولو تایرز را علنی کرده بود.

این اسپانسر جدید, جمع اسپانسرهای یونایتد را به بیش از 35 شرکت می رساند, تا باشگاه درامد زیادی از طریق بازاریابی این شرکت ها کسب کند.

شرکت فدرال تایرز, که واقع در تایوان می باشد در سال 1954 تاسیس شده است و حجم معاملات سالانه خود را به بیش از 315 میلیون دلار رسانده است. این شرکت ظرفیت تولید بیش از 28 هزار تایر در روز را در کارخانه های خود واقع در تایوان و چین دارد.

سود حاصل از این همکاری دو طرفه هنوز علنی نشده است.

مدیر گروه مدیریت منچستریونایتد, ریچارد آرنولد در این باره گفت: شرکت فدرال, اشتیاق, نوآوری و کیفیت را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد و همکاری فوق العاده برای باشگاه منچستریونایتد می باشد. این شرکت به رضایت مشتریان خود غرور می ورزد و تشنه ارائه محصولاتی بی نظیر در دنیا می باشد. این جاه طلبی ها به ما این اعتماد را می دهد که طرفداران ما از این همکاری تازه و هیجان انگیز سود خواهند برد. باشگاه تقریبا 18 میلیون طرفدار در روسیه دارد و یک سوم آن مقدار طرفدار در تایوان دارد که یونایتد را حمایت می کنند, ما می توانیم محصولات فدرال را برای این هواداران گسترده به ارمغان بیاوریم.

۰ Comments