جایگزین مسیر

شوان اشتایگر:ون گال می تواند منچستر یونایتد را به سطح اول اروپا بازگرداند

by | مرداد , ۲۷ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-هافبک سابق بایرن مونیخ که این تابستان به منچستر یونایتد پیوست معتقد است که مربی هلندی می تواند در فصل ۲۰۱۵/۲۰۱۶ به همراه منچستر یونایتد به موفقیت دست یپدا کند.

باستین شوان اشتایگر معتقد است لوییس ون گال به زودی منچستر یونایتد را به سطح اول اروپا باز می گرداند و این بازیکن آلمانی نیز قول داده است تا تمام تجربه خود را به کار بگیرد برای اینکه منچستر یونایتد به سطح رئال مادرید ,بارسلونا و بایرن مونیخ برسد.

منچستر یونایتد به همراه لوییس ون گال در اولین فصل حضور این مربی هلندی به مقام چهارمی دست پیدا کرد و این باشگاه پس از غائب بودن در فصل ۲۰۱۴/۱۵ بار دیگر به لیگ قهرمانان بازگشته است.

شوان اشتایگر که در بایرن مونیخ به همراه لوییس ون گال کار کرده است مطمئن می باشد که می تواند در ادامه بازیش زیر نظر این مربی هلندی در منچستر یونایتد به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.

شوان اشتایگر به بیلد گفت:

کار کردن با لوییس ون گال واقعا نکته مثتبی می باشد و این نیز ممکن می باشد که به همراه وی در منچستر یونایتد نیز به مانند بایرن مونیخ به موفقیت های زیادی دست پیدا کنیم.

این چیزی است که باعث جذابیت برای من می شود.

من می توانم قول بدهم با تجربه ای که در اختیار دارم به همراه لوییس ون گال منچستر یونایتد را به سطح بایرن مونیخ , بارسلونا و رئال مادرید برسانیم.

با توجه به اینکه شوانی قبلا نیز با لوییس ون گال کار کرده است وی معتقد است که به هیچ وجه انتقال به منچستر یونایتد ارتباطی به بودن لوییس ون گال در منچستر یونایتد نداشت.

او افزود:

اگر شما بدانید که مربی چه از شما می خواهد و چگونه می خواهد شما بازی کنید واقعا بازی کردن برای شما آسان تر می شود.

اما من در درجه اول به خاطر یونایتد به اینجا آمدم و البته مربی خوبی نیز در اینجا حضور دارند که می داند چه کاری انجام دهد این ایده آل است.

۰ Comments