جایگزین مسیر

شوک خبری : بودجه 100 میلیون پوندی برای نقل و انتقالات سال آینده

by | آذر , ۱۴ , ۱۳۹۳

457887472.0

بر طبق گزارشات امروز روزنامه های معتبر اروپا و مارک اوگدن خبرنگار قابل اعتماد نشریه تلگراف منچستریونایتد آماده یه فصل نقل و انتقالات شلوغ در طی ماه های آینده است. بر طبق این گزارش سران باشگاه آماده اند مبلغی در حدود 100 میلیون پوند برای تقویت ترکیب تیم در اختیار فن خال قرار دهند.

باز ماندن یونایتد از لیگ قهرمانان اروپا و فاصله گرفتن دو باشگاه منچسترسیتی و چلسی از رقیب سنتی مسئولان منچستریونایتد را مجاب به پرداخت همچین هزینه ای کرده اند. با توجه به قرارداد جدید شرکت آدیداس با یونایتد که بر طبق این قرارداد مبلغ 75 میلیون پوند در سال عاید باشگاه می شود ، گلیزرها و اد وودوارد برای بازگشت به لیگ قهرمانان حاضر به خانه تکانی دوباره ای هستند. بر طبق گزارشات یونایتد برای تقویت خط دفاعی خود بازیکنانی همچون هوملز ، دنی آلوز ، دیگو گودین ( البته امروز سیمئونه علاقه منچستریونایتد رو رد کرد ) و ناتانائیل کلاین را مد نظر دارند.

در خط میانی منچستریونایتد روبن ، استروتمن ( امروز تو روزنامه های ایتالیا صحبت از پیشنهاد 35 میلیون یورویی یونایتد بود و ادعا بر این بود که این پیشنهاد کافیه ) و رویس ( دیروز روزنامه معتبر بیلد آلمان تاییدکرد که یونایتد به مارکو رویس علاقه داره ) را در نظر دارد. البته تصمیم دائمی کردن قرار داد فالکائو نیز با فن خال است.

۰ Comments