جایگزین مسیر

شکست تیم ذخیره ی یونایتد در اولین بازی

by | تیر , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

تیم ذخیره های منچستریونایتد به سر مربیگری وارن جویس در اولین بازی خود با نتیجه یک برصفر در برابر یک تیم ایرلندی به نام بری شکست خوردند.

وارن جویس در اولین بازی خواهان محک زدن تیم بود و در بین دو نیمه ده بازیکن را عوض کرد تا تمامی بازیکنان فرصت کافی برای بازی کردن را داشته باشند و تنها گل بازی در دقیقه ی 42 توسط بازیکنی به نام جیک کلی به ثمر رساند.

هیوز یک موقعیت گل بسیار خوب را برای یونایتد از دست داد و بعد از آن شوت به به توسط مدافعین حریف دفع شد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

در بین بازیکنان تنها کاپیتان تام تورپ بود که بین دونیمه تعویض نشد و اکثر ستارگان تیم مانند جان هاروپ,سیدی یانکو و پریرا جای خود را به دیگر بازیکنان دادند.

دیگر ستارگاه تیم مانند پیرسون,ویلسون,لاورنس,هنریکوئز,وارلا و… نیز در تیم حضور داشتند.

در نیمه ی دوم بازی باور نکردنی هنریکوئز همه را متعجب کرده بود و او با حرکاتش چندین بار دفاع تیم حریف را نابود کرد و بارها مورد تشوق تماشاگران بازی قرار گرفت.

ترکیب منچستریونایتد:

United: J.Pereira (O’Hara 46); Love (Janko 46), McConnell (McNair 46), Thorpe, C.Evans (Varela 46); Harrop (Rothwell 46), Goss (Petrucci 46), Pearson (A.Pereira 46), Willock (Lawrence 46), Bebe (Henriquez 46); A.Fletcher (Wilson 46).

۰ Comments