جایگزین مسیر

شیاطین سرخ همچنان به دنبال جذب هافبک تاتنهام

by | تیر , ۱۷ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد-به گزارش مت لاو از روزنامه گاردین شیاطین سرخ پس از تکمیل انتقال لوکاکو به الدترافورد دوباره برای خرید هافبک تیم تاتنهام یعنی اریک دایر تلاش خواهد کرد.

انتقال احتمالی لوکاکو به منچستریونایتد باعث می شود که دیگر شانسی برای خرید نمانیا ماتیچ وجود نداشته باشد.

چلسی از این بابت نگران بود که با فروش ماتیچ به منچستریونایتد باعث تقویت یکی از رقبا اصلی خود شود و اکنون خوزه مورینیو میداند که دیگر شانسی برای خرید ماتیچ بعد از هایجک کردن روملو لوکاکو از چلسی وجود نخواهد داشت.

منچستریونایتد پیش از این پیشنهادی برای دایر به تاتنهام داده بود که توسط این باشگاه رد شده بود اما مذاکرات در پشت صحنه بین یونایتدی ها و دنیل لوی مدیر اجرایی ادامه داشته است.

دنیل لوی اریک دایر رو قیمت گذاری نکرده است ولی به نظر می رسد تاتنهام به پیشنهاد ۵۰ میلیون پوندی برای این ملی پوش انگلیسی گوش کنند.

تاتنهام تحت هیچ فشاری برای فروش دایر یا دیگر ستاره ها خود نمی باشند و فقط در صورتی همچین کاری می کنند که حس کنند این کار درست است.

با این که به نظر می رسید منچستریونایتد می خواهد آلوارو موراتا را به خدمت بگیرد ولی آن ها در این حین روی انتقال لوکاکو کار می کردند و به نظر می رسد این کار روی انتقال ماتیچ که چندان سخت به نظر نمی رسید ، تاثیر بگذارد.

اریک دایر همواره گزینه اول خرید منچستریونایتد در خط هافبک بوده است و یونایتد دست از تلاش برای خرید وی نکشیده است ، این در حالی است که نمانیا ماتیچ گزینه سوم مورینیو می باشد.

اگر یونایتد نتواند دنیل لوی را به فروش ملی پوش انگلیسی خود متقاعد کند ، آن ها به سراغ گزینه دوم خود یعنی یولیان وایگل آلمانی هافبک دورتموند خواهند رفت.

با این که دایر در تاتنهام خوشحال می باشد ولی اگر نقشی مهم به او در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قول داده شود و همچنین پیشنهاد دستمزد ۱۵۰ هزار پوندی که ۲ برابر حقوق فعلی وی در تاتنهام می باشد ، می تواند او را به انتقال به الدترافورد تحریک کند.

با توجه به این که تاتنهام به دنبال یک مدافع وسط در بازار نقل و انتقالات می باشد ، جایگاه دایر در خط دفاع ۳ نفره تاتنهام تضمین شده نمی باشد.

با انتقال مایکل کین به اورتون آن ها به دنبال آلفی ماوسون مدافع جوان و آینده دار انگلیسی تیم سوانسی می باشند.

۰ Comments