جایگزین مسیر

صحبت‌های فن خال درباره مصدومان تیم

by | دی , ۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران: فن خال می گوید امیدی به بازگشت مصدومان در اولین بازی باکسینگ دی، برابر نیوکاسل یونایتد ندارد. با این وجود شاید اسمالینگ بتواند خود را به این بازی برساند.

این مدافع ملی پوش انگلستانی در نیمه اول بازی برابر ساوتهمپتون که با پیروزی 2-1 یونایتد همراه بود، دچار مصدومیت شد و بازی برابر لیورپول و استون ویلا را از دست داد.

لوک شاو همچنان به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در بازی برابر آرسنال در ماه نوامبر غایب است، آندر هررا نیز پیش از بازی در ویلا پارک دچار مصدومیتی جزئی شد. مروانه فلینی هم مدتی است که از بیماری رنج می برد و احتمال حضور او در بازی برابر نیوکاسل کم است.

لوییس فن خال در مصاحبه پیش از بازی برابر نیوکاسل به MUTV گفت:”متاسفم، فکر نمی کنم مصدومان برگردند. شاید فقط اسمالینگ، فلینی هنوز نمی تواند بازی کند.”

“وضعیت اسمالینگ نا مشخص است، باید فردا درباره‌اش تصمیم بگیرم، مانند همیشه. در این دوره زمانی وضعیتی جالبی شده است! بازیکنیان در تلاش هستند که سریعا به آمادگی کامل برسند اما من مجبورم گاهی اوقات از کسانی استفاده کنم که هنوز مصدوم هستند، به همین دلیل دائما باید بازیکنان مختلفی را در ترکیب قرار دهم. با توجه به بازی های فشرده ای که در پیش داریم، این یک مشکل بزرگ است.”

۰ Comments