جایگزین مسیر

صحبت های اخیر فالکائو در مورد منچستر یونایتد

by | مهر , ۱۶ , ۱۳۹۳

به گزارش سایت خبری اسکای اسپرت:

، یکی از مهمترین اخبار نقل و انتقالاتی این تابستان مربوط می شد به “رادامل فالکائو”، مهاجم کلمبیایی تیم موناکو. او به دلیل مصدومیت رباط صلیبی ماه ها به دور از میادین بود و حتی جام جهانی را نیز از دست داد. سرانجام با وجود شایعات زیاد مبنی بر انتقال او به رئال مادرید، در آخرین روز نقل و انتقالات او به صورت قرضی به منچستریونایتد پیوست.فالکائو در مصاحبه با اوندا سرو گفت:(( یونایتد یکی از باشگاه هایی بود که روی من ریسک کرد. بیشتر فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بودم و سال بسیار دشواری در تمام دوران فوتبالم را پشت سر گذاشتم.مصدومیت بدی بود که البته کمک کرد تا از لحاظ شخصیتی پیشرفت کنم. در دوران غیبت به خیلی چیزها فکر کردم و از لحاظ فکری به بلوغ بیشتری رسیدم و کاملا از این تصمیم خشنودم. ))

فالکائو این هفته مقابل اورتون موفق شد تا اولین گلش برای شیاطین سرخ را به زیبایی به ثمر برساند. وی ادامه داد: دوست دارم در منچستریونایتد بمانم از اینجا بودن بسیار  خوشحالم. در نقشه های خودم برای آینده، باشگاهی جز منچستریونایتد را نمی توانم تصور کنم. هنوز برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز دارم. هر روز که می گذرد از حضور در این باشگاه احساس راحتی بیشتری کرده و در زمین هم با سایر بازیکنان، ارتباط بهتری برقرار می کنم.ضمن اینکه باید از مدیران موناکو و هم تیمی های سابقم تشکر کنم که لحظات خوبی در آن تیم برای من ساختند و همواره پشتیبان من بودند.”

طبق خبر های اخیر او علاقه ی بسیاری به دائمی کردن قرار داد خود دارد و به احتمال فراوان در نیم فصل قرار داد وی بلند مدت می شود.

۰ Comments