جایگزین مسیر

صحبت های الکس فرگوسن درباره دیوید مویس

by | مهر , ۲۸ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –سراکس فرگوسن می گوید امسال 1 جام اگر دیوید مویس برنده شود می تواند کارنامه خوبی را برای خود در اولین فصل حضورش به دست آورد.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش اسکای اسپورتس سر الکس معتقد است امسال سال سختی برای دیوید مویس هست و دیوید مویس می تواند با دست آوردن 1 جام یا حتی کسب سهمیه کار خود را به جدیت شروع کند.

پس از بازنشستگی سر الکس و انتخاب شدن دیوید مویس به عنوان سرمربی منچستر یونایتد مویس کار بسیار دشواری را در تئاتر رویاها پیش رو دارد.

شیاطین سرخ در چند هفته گذشته از رقابت های لیگ برتر نتایج بدی را گرفته اند تا به این جای فصل با نتایج بد از رقیبان خود عقب افتاده است و الان با 11 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند با اختلاف 8  امتیازی نسبت به صدرنشین و تا  به اینجای فصل آرسنال با 19 امتیاز در صدر قرار دارد.

سر الکس فرگوسن معتقد است که دیوید مویس می تواند جامهای بسیاری را با منچستر به دست بیاورد ولی این را باید بداند که هر چه زودتر خود را با بازیکنان و باشگاه وفق دهد و جا پای خود را محکم بردارد.

سر الکس فرگوسن گفت.” 1 جام می تواند بسیار برای مویس خوب و عالی باشد در اولین فصل حضورش در باشگاه”.

مهم نیست که آن جام چه باشد لیگ برتر جام حذفی لیگ قهرمانان جام اتحادیه یا لیگ اروپا.

ما همیشه به دنبال جام بوده ایم و خود مویس را هم این را می داند و هر چه زودتر باید خود را آماده کند برای روزهای سخت تا در منچستریونایتد موفق باشد.

ما 20 سال موفق  را در منچستر داشتیم و این کلید هماهنگی و یک دلی است و مویس هم باید به این کار عادت کند.

“این کار آسان نیست چون در لیگ برتر 6 تیم برای قهرمانی میجنگند و این کار را برای مویس سخت میکند پس مویس حداقل جز 4 تیم اول جدول باشد همه می دانند که باشگاه سخت پشت او می ایستد چون این باشگاه  یکی از بهترین تیم ها در دنیا می باشد و و یک باشگاه فوق العاده.”

فشار ها به روی مویس زیاد است ولی سر الکس این اطمینان را داد این فشارها از سوی خانواده گلیزرها مالکان باشگاه نیست و مالکان باشگاه تا آخر پشت مویس می ایستند.

David-Moyes-Champions-League_3012722

فرگوسن گفت:من به یاد دارم وقتی با دیوید گیل صحبت میکردم او هم با هیئت مدیره با نظره من در مورد انتخاب دیوید مویس موافق بود ولی آن زمان هم فشار رو تیم ما زیاد بود.

فشار همیشه هست چه دیوید مویس سرمربی باشد چه مت بازبی چه سر الکس.

و مهمترین شخص در باشگاه سر مربی است و باید تا آخر از او حمایت کرد و الان هم که دیوید مویس سرمربی است باید تا آخر پشت او باشیم و از او حمایت کنیم.

و در باشگاهی مثل منچستر اعتقاد حرف اول و آخر را میزند و و در رفتن زود هنگام مربی سخت گیر است و به سادگی مربی خود را از دست نمی دهد.

n00010723-b

 

 

 

۰ Comments