جایگزین مسیر

صحبت های تند روی کین پس از باخت دیشب شیاطین سرخ

by | اسفند , ۷ , ۱۳۹۲

اسطوره منچستریونایتد روی کین پس از شکست 2 بر 0 شیاطین سرخ برابر المپیاکوس در بازی دیشب, به انتقاد از عملکرد ضعیف تیم پرداخت.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ عملکرد ضعیفی در بازی رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان برابر المپیاکوس داشتند و در نهایت تن به شکست 2 بر 0 در خانه حریف دادند.

این هافبک سابق 42 ساله ایرلندی که کارشناس شبکه ITV در بازی دیشب بود, درباره عملکرد شیاطین سرخ و این دیدار گفت:

نبود اعتماد به نفس در تیم دیده می شد و برخی بازیکنان کیفیت لازم را نداشتند. شستشوس مغری روی ما صورت گرفته است که لیگ برتر بهترین لیگ در دنیا می باشد, اما این حرف بیهوده ای است. لیگ برتر, بهترین نشان تجاری در دنیا است اما تیم های این لیگ در برابر بهترین تیم های اروپا شکست می خورند, یونایتد نیز بیشتر از دیگر تیم ها شکست می خورد.

بازیکن سابق سلتیک اسکاتلند و یونایتد معتقد است که دیوید مویز باید چند تصمیم بزرگ بگیرد زیرا تیم نیاز به بازسازی جدی در طول تابستان دارد.

آنها به 6 یا 7 بازیکن نیاز دارند تا باشگاه را دوباره از نو بسازند. به شخصه فکر می کنم دیوید مویز به خاطر کیفیت بازیکنانی که با آنها کار می کند, شوکه خواهد شد. مایکل کریک هیچ عزم و اراده ای در مصاحبه پس از بازی خود نشان نداد. مصاحبه ای خنثی بود.

شیاطین سرخ سه هفته دیگر باید بازی برگشت خود برابر المپیاکوس را در الدترافورد برگزار کنند. شاگردان دیوید مویز کار سختی در این بازی خواهند داشت.

۰ Comments