جایگزین مسیر

صحبت های دارمیان در مورد بازی با فاینورد

by | آذر , ۲ , ۱۳۹۵

صحبت های دارمیان در مورد بازی با فاینورد

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – دفاع کناری منچستر یونایتد، متئو دارمیان، بر آمادگی خود و هم تیمی هایش اصرار دارد و می گوید که برای رویارویی با حریفشان در اولدترافورد آماده هستند.

برد برابر حریف هلندی، یونایتد را در جایگاهی مناسب برای صعود به مرحله ی بعد قرار می دهد و قرمزها تنها به یک امتیاز از دیدار آخر گروه آ برابر زوریا لوهانسک اوکراین نیاز دارند تا صعودشان را قطعی کنند.

فکر می کنم گروهی سخت است، چرا که با حریفان سفت و سختی روبرو شدیم و هنوز برای صعود می جنگیم. بازی مهمی برابر فاینورد خواهیم داشت که باید برنده شویم. برای آنکه از برد اطمینان داشته باشیم، به خوبی خود را آماده کرده ایم.

جایگاه فعلی یونایتد، پایین تر از فاینورد و فنرباغچه، حاکی از فرم نامناسب قرمزها برابر حریفان در خارج از خانه است؛ یونایتد در هر دو بازی بیرون از خانه ی خود برابر این دو حریف شکست خورده است.

بازی با فاینورد را به یاد دارم. بازی خوبی برای ما نبود. باید اوضاع را تغییر دهیم و برنده به خانه برگردیم، اما حال ما در خانه بازی می کنیم و این ممکن است تاحدودی کار ما را راحت تر کند. می خواهیم که پنج شنبه برنده شویم و طرفداران خود را شاد کنیم.

مسابقات یورو لیگ، تنها مسابقه ی مهم باشگاهی است که یونایتد تا بحال آن را نبرده و دارمیان از اهمیت آن با خبر می باشد؛ چرا که برنده ی این رقابت ها به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان فصل آتی حضور خواهد داشت.

فکر می کنم که رقابت بزرگی است. این فرصت بزرگی است که ما را به لیگ قهرمانان برساند که برای باشگاهی چون یونایتد امری بسیار حیاتی است. اما اگر بخواهیم که در یورو لیگ راه خود را ادامه دهیم باید هر دو بازی باقیمانده را برنده شویم؛ این با پیروزی برابر فاینورد شروع می شود.

۰ Comments