جایگزین مسیر

صحبت های رابسون پیرامون باشگاه

by | بهمن , ۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانبرایان رابسون اسطوره باشگاه منچستر یونایتد باز حمایت خود از دیوید مویس را تکرار کرد و می گوید حضور نداشتن سرالکس فرگوسن تا حدی بر مربی و بازکنان فشار وارد می کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

منچستر یونایتد اکنون در لیگ برتر شرایط خوبی ندارد و در دو جام داخلی انگلیس نیز حذف شده اند و تنها جامی که مویس می تواند آن ار به دست بیاورد لیگ قهرمانان می باشد.

رابسون اغلب به همراه سرالکس و بابی چارلتون بازی های یونایتد را از نزدیک تماشا می کنند اذعان کرد:من در چند ماه گذشته در تمرینات یونایتد حضور داشته ام من دوست دارم همیشه تمرینات آنها را از نزدیک تماشا کنم اما تنها کاری که ما باید در حال حاضر انجام دهیم حمایت از دیوید مویس می باشد.

این را باید از مربی یعنی دیوید بپرسید که جوابگو نتایج باشد ما تنها برای حمایت از او و باشگاه و برای تماشای بازی به ورزشگاه ها می رویم و تنها می خواهم از بازی لذت ببرم و بار آموزشی بازی را بیاموزم.

من فکر می کنم هیچ کاری در باشگاه به من مربوط نمی باشد برای مثال باید به سرالکس نگاه کنیم از او حمایت شد و او بهترین مربی تاریخ شناخته شد و من مطمئنم با حمایت از دیوید مویس او نیز به این موفقیت دست پیدا می کند.

همه بهانه ای دارند و می گویند باید سرالکس به باشگاه بازگردد من می گویم او دیگر بازنشسته شده است چرا زمان سرالکس از او حمایت شد و من می گویم یونایتد باشگاه با ثباتی می باشد.

این همه فقط بهانه بازیکنان و مربیان و کارشناسان می باشد که دیوید مویس لیاقت یونایتد را ندارد این بهانه ی احساساتی می باشد.

اگر سرالکس می خواست مربی گری کند جایگزین خود را دیوید مویس انتخاب نمی کرد این امر نشان می دهد که سرالکس جایگزین خود را به خوبی می شناسد این تنها خودخواهی می باشد که افراد درباره مربی صحبت می کنند در عوض آن ها نمی خواهند باشگاه به نتیاج خوبی دست پیدا کند.

۰ Comments