جایگزین مسیر

صحبت های لوییس ون گال درباره بازی گذشته مقابل زسکا و رونی

by | آبان , ۱۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-لوییس ون گال خواستار این است که هواداران بازیکنان را حمایت کنند در غیر اینصورت بازی در اولدترافورد بسیار سخت خواهد بود.

لوییس ون گال گفت:

بازی برای منچستر یونایتد به طور مداوم فشار زیادی بر روی بازیکن می گذارد و اگر عملکرد خوبی نداشته باشید فریاد می زنند که این برای بازیکنانم خوب نیست.

بهتر است برای من سوت هایی زده شود.من می توانم با آن کنار بیایم چون من با تجربه هستم و چنین چیزهایی را در دوران مربی گری امم دیده ام.

صحبت های بیشتر درباره زسکا:

زمانی که هر دو تیم حمله می کنند کار برای شما آسان تر خواهد بود.به همین دلیل است که بیشتر مربیان در برابر ما دفاعی بازی می کنند.به همین دلیل ما به مشکلاتی می رسیم و آنها روی ضدحملات به سوی دروازه ما حمله می کنند و در تیم هایشان بازیکنان سریعی به کار می گیرند.

با این وجود زسکا سعی داشت از این تاکتیک استفاده کند آنها تنها یک شانس گلزنی داشتند پس از سازمان دفاعی تیم بسیار خوشحال هستم و کار ما حمله بود و در پایان ما یک پیروزی در برابر این تیم سخت کسب کردیم.

نمی دانستم و تاریخ این باشگاه را خواندم.آنها سال گذشته در خانه در برابر منچستر سیتی به پیروزی ۲-۰ دست پیدا کردند.

حتی در عصر طلایی منچستر یونایتد , آنها نتوانستند در اولدترافورد در برابر زسکا پیروز شوند.در اولدترافورد زسکا ۳-۱ از منچستر یونایتد پیش بود که در پایان با خوش شانسی به نتیجه ۳-۳ رسیدند.پس ما تاریخ ساز شده ایم.

لوییس ون گال درباره بهترین پست برای رونی:

باید به سبک حریفان نگاهی اندازیم و بازیکنان را در بهترین پست به کار بگیریم تا در برابر تیم های حریف به میدان بروند پس ما می توانیم در برابر حریفان خطرناک باشیم.

۰ Comments