جایگزین مسیر

صحبت های لوییس ون گال قبل از رویارویی منچستر یونایتد مقابل میدلزبرو در لیگ کاپ

by | آبان , ۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-لوییس ون گال در کنفرانس مطبوعاتی خود که امروز برگزار شد گفته است که آنتونیو والنسیا به بازی مقابل میدلزبرو در رقابت های لیگ کاپ نخواهد رسید.

آنتونیو والنسیا اکوادوری در جریان بازی منچستر یونایتد و منچستر سیتی که با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید دچار مصدومیت شد و در دور چهارم لیگ کاپ برای منچستر یونایتد بازی نخواهد کرد.

لوییس ون گال به MUTV گفت:

البته , والنسیا مصدوم شده است چیزی که می توانیم همگی ببینیم.

اما من بازیکن هایی نیز در اختیار دارم که در منطقه قرمز هستند زیرا ما مسابقات زیادی انجام داده ایم و باید مسابقات زیادی به انجام برسانیم.من باید ببینم که آنها می توانند بازی کنند یا خیر.من فردا ( چهارشنبه ) باید در این مورد تصمیم گیری کنم.ما باید هر روز شرایط مناسبی داشته باشیم پس سخت است که بگوییم چه بازیکنانی بازی می کنند.

جیمز ویلسون و آندرس پریرا ( بازیکنی که در برابر اپسویچ تاون گلزنی کرد ) به گفته رئیس به احتمال فراوان این دو در بازی فردا شب منچستر یونایتد در لیگ کاپ در ورزشگاه اولدترافورد بازی خواهند کرد.

رئیس تایید کرد:

بله البته آنها در لیست بازی فردا شب حضور دارند.اما من باید ترکیب فردا شب را انتخاب کنم و من در این مورد نمی دانم.من روز چهارشنبه باید ترکیب خود را انتخاب کنم.

۰ Comments