جایگزین مسیر

صحبت های مویز درباره زاها و رونی

by | تیر , ۱۹ , ۱۳۹۲

سرمربی جدید منچستریونایتد می خواهد به ایت بازیکن 20 ساله فرصت بازی دهد و به سنت باشگاه در پرورش جوانان تاکید می کند و همینطور دوباره تکرار می کند که رونی در الدترافورد می ماند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد که به ویلفرد زاها فرصت داده خواهد شد تا ارزش خود را در باشگاه اثبات کند.

این بازیکن 20 ساله, که در ژانویه گذشته توسط سرآلکس فرگوسن خریداری شد, نیم فصل دوم فصل گذشته به طور قرضی در کریستال پالاس بازی کرد و اخیرا گفته می شد این بازیکن دوباره به کریستال پالاسی که به لیگ برتر راه یافته است, باز خواهد گشت.

با وجود این, مویز سریعا عکس العمل نشان داد و گفت که این بازیکن تیم ملی زیر 21 سال انگلستان زمان کافی خواهد داشت تا مربی جدید تیم را تحت تاثیر قرار دهد.

مویز به تاک اسپورت گفت : او با تیم به تور پیش فصل خواهد آمد, من به او فرصت خواهم داد تا عملکردش را ببینم. من بازی او را مشاهده خواهم کرد تا ببینم چطور پیشرفت کرده است.

این باشگاه فوتبال رکورد بی نظیری در پرورش بازیکنان جوان و معرفی این بازیکنان جوان دارد و ما امیدواریم ویلفرد نیز یکی از این بازیکنان باشد که ما منجر به پیشرفت او می شویم.

.

.

آینده وین رونی نیز علی رغم اینکه مویز با پافشاری تکرار کرد که این بازیکن تیم ملی انگلیس جایی نمی رود و مربی جدید یونایتد تکرار کرد که این بازیکن 27 ساله فروخته نخواهد شد و تاکید کرد که این دو رابطه بسیار خوبی با هم دارند, همچنان تیتر شایعات اخیر می باشند.

مویز گفت: باشگاه گفته است که وین می ماند و فروشی نیست. من با او چندین مرتبه اخیرا ملاقات کرده ام. وین به خانه من آمد., من نیز به خانه او رفتم و کاملا مشهود است که ما اینجا هر روز در زمین تمرین هستیم. صحبت های زیادی درباره من و وین در سال های اخیر گفته شده اما ما رابطه خوبی با هم داریم.

او بسیار خوب تمرین می کند. افراد حاضر در باشگاه به من می گویند که آنها رونی را در شرایطی بهتر از این تا به حال ندیده اند. این نکته مثبتی است. او برای فروش نیست و من سعی خواهم کرد تا حد توانم بهترین عملکرد را از رونی در تیم بگیرم.

۰ Comments