جایگزین مسیر

صحبت های ون گال درباره وضعیت ون پرسی

by | اسفند , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-لوییس ون گال در مصاحبه ای اعلام کرد که رابین ون پرسی هنوز به شرایط ایده آل خود نرسیده است اما این مربی هلندی معتقد است که مهاجمش که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است به زودی شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد.

 

این مهاجم هلندی ماه گذشته در شکست 2 بر 1 منچستر یونایتد در برابر سوانسی دچار مصدومیت شد و از آن به بعد نتواسنته منچستر یونایتد را همراهی کند.

 

ون گال می گوید که رابین ون پرسی زیر نظر پزشکان باشگاه رو به بهبودی می باشد و همچنین تایید کرده است که تا پایان بازی های ملی به مسابقات بازنخواهد گشت و این بدان معنی است که این بازیکن در برابر تاتنهام در روز یکشنبه و در برابر لیورپول غائب خواهد بود.

 

رئیس به خبرنگاران توضیح داد:”رابین هنوز تحت مداوای پزشکان باشگاه می باشد و نیاز دارد که به صورت منظم در این جلسات شرکت کند تا به بهبودی کامل برسد و شرایط بازی کردن پیدا کند.”

 

“او همیشه در تمرینات حضور دارد اما علم پزشکی به او در تمرینات کمک می کند نه اینکه خودش بخواهد به تمرین کردن بپردازد.حتی زمانی که در زمین تمرینات حضور دارد تحت نظارت پزشکان می باشد.”

 

“پس از این کار تحت نظارت مربیان مخصوص قرار می گیرد تا شرایط بازی کردن را پیدا کند و ما باید زمانش برسد تا بتوانیم تصمیم بگیریم او می تواند بازی کند یا خیر.”

۰ Comments