جایگزین مسیر

مورینیو از تلاش شاو برای بازگشت از مصدومیت می‌گوید

by | تیر , ۲۷ , ۱۳۹۵

مورینیو از تلاش شاو برای بازگشت از مصدومیت می‌گوید

پایگاه هواداران منچستریونایتد 

خوزه مورینیو طی مصاحبه ای که قبل از بازی دوستانه مقابل ویگان داشت، به تعریف و تمجید از تلاش لوک شاو برای بازگشت خود به میادین و پایان دادن مصدومیتش پرداخت.

مصدومیت وحشتناکی که لوک شاو در سپتامبر گذشته در بازی های لیگ قهرمانان اروپا داشت ، باعث شد که این بازیکن جوان تمام بازی ها منچستریونایتد را تا پایان فصل از دست بدهد و همچنین باعث شد نتواند تیم ملی انگلستان در مسابقات یورو همراهی کند.

اما حالا بازیکن سابق ساوثهمپتون تلاش خستگی ناپذیری برای دوباره آماده شدن خود کرده است و وی توانست در ۴۵ دقیقه اول بازی دوستانه مقابل ویگان به میدان برود.

خوزه مورینیو قبل از بازی طی مصاحبه ای اعلام کرد که این بازیکن چقدر برای پایان دادن به مصدومیت ـش تلاش کرده است.

او به MUTV گفت :

مصدومیت طولانی مدت بدترین چیز در فوتبال است . اما این بچه در تابستان عالی بود ، به تعطیلات نرفت ، هر روز برای آماده شدن در زمین تمرین تلاش میکرد.من انتظار داشتم اون پیش فصل را با محدودیت هایی شروع کند. محدودیت هایی مانند اضافه وزن و دور بودن از آمادگی بدنی ، اما او از لحاظ بدنی در وضعیت خوبی قرار دارد و مهم تر از آن ، در وضعیت روانی خوبی قرار دارد.

شاو در مورد مصدومیت خود گفت :

من واقعا نمی دانم چطور آن را توصیف کنم ، این ۸ ، ۹ ماه اخیر بسیار سخت بود تا این که به زمین تمرین آمدم و دیگه به گذشته نگاه نکردم.از الان من فقط به آینده نگاه می کنم و به کاری که سال گذشته از اول انجام می دادم ، ادامه خواهم داد.

همه چه از داخل باشگاه و خارج از آن به من کمک کردند.خانواده و دوستان ـم نقش زیادی در این کار داشتند.حتما من قبلا این مورد را گفته ام ولی باید تشکر بزرگی کنم از مسئولان و کارکنان اینجا که به خوبی از من مراقبت کردند و هوای من را در زمین داشتند.

 

۰ Comments