جایگزین مسیر

صعود در دستان ماست / عجب سری زد رونالدو!

by | بهمن , ۲۶ , ۱۳۹۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مربی اسکاتلندی گفته با تساوی در سانتیاگو برنابئو امید بسیاری به صعود به دور بعد یافته.

 سر الکس فرگوسن، مربی منچستریونایتد مطمئن است که تیمش می‌تواند رئال مادرید را از لیگ قهرمانان کنار بزند.

او پس از بازی دیشب دو تیم گفت: «بازی بسیار باز بود. به نظرم در اولدترافورد گل خواهیم زد. می‌دانیم که آنها تیمی خواهند بود که در ضدحملات فوق‌العاده عمل خواهد کرد.

بازی آنها مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد را دیدم.

رئال در نیمه اول مسلط بر بازی بود و اکنون ما وظیفه بزرگی داریم که باید انجام دهیم. اما صعود بی‌تردید در دستان ماست.»

منچستریونایتد چند فرصت خوب داشت: «در کل به نظرم فرصت‌های بسیاری ساختیم. ما بازی تهاجمی خوبی در دقایقی از بازی انجام دادیم اما آن طور که باید مالک توپ نبودیم.

بدون تردید رئال در زمینه مالکیت توپ برنده بازی بود. اما هر چه باشد آنها در خانه خودشان بودند و بازی در این‌جا برای تیم‌های دیگر دشوار است. اما من از عملکرد بازیکنان راضی‌ام.

به نظرم در این بازی رویدادهای بسیاری اتفاق افتاد. داوید دخئا دو، سه واکنش عالی داشت اما ما هم دو سه فرصت عالی را از دست دادیم.

دروازه‌بان آنها در آخرین دقیقه دروازه‌اش را فوق‌العاده نجات داد و ضربه ون‌پرسی را دور کرد. همان ضربه‌ای که به تیر خورد. در کل بازی جذابی بود.»

او درباره کریستیانو رونالدو که شش سال را در اولدترافورد گذراند گفت: «عجب ضربه سری زد. باورم نمی‌شد. نمی‌شد این ضربه را مهار کرد. آن پرش، آن نحوه ماندنش در ارتفاع و آن قدرتی که ضربه‌اش داشت عالی بود.

بین دو نیمه به پاتریس گفتم: چرا او را مهار نکردی؟ بعد ویدیوی بازی را دیدم و گفتم خدایا، من چه انتظاری از پاتریس داشتم؟!

او شش سال را با ما گذراند و حضورش در این بازی احساسات بسیاری را برانگیخت. اما او تهدید بزرگ رئال است. هنگامی که توپ را می‌گیرد بیش از هر کاری دست به دعا برمی‌دارید!»

۰ Comments