جایگزین مسیر

عدنان در لیست بلژیک حضور پیدا خواهد کرد

by | اردیبهشت , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-مربی تیم ملی بلژیک مارک ویلموست تایید کرده است که عدنان یانوزای بازیکن منچستر یونایتد در لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی حضور خواهد داشت.

به گزارش اسکای عدنان در اواخر این ماه بلاخره تیم ملی خود را برای آینده انتخاب کرد و به گفته سرمربی تیم ملی بلژیک این بازیکن در اردوی قبل از سفر به برزیل در لیست حضور خواهد داشت.

ویلموست اذعان می کند که خوشحال است که عدنان را در تیم ملی می تواند ببیند و به دلیل آسیب دیدگی بنتکه احتمال دارد عدنان بازیکن اصلی بلژیک در برزیل باشد.

ویلموست به Laatste Nieuws گفت:عدنان در این فصل 27 بازی را برای منچستر یونایتد انجام داده است او در این فصل کیفیت خود را نشان داده است.

او می تواند در کناره ها بازی کند و حتی می تواند به عنوان یک مهاجم نیز در تیم ایفای نقش کند و به دلیل مصدومیت بنتکه این احتمال وجود دارد عدنان به جای او در ترکیب حضور پیدا کند.

در حقیقت من او را در لیست 27 نفره قبل از سفر به برزیل قرار می دهم و باید تمرینات او را به دقت ببینم اما من باید به دقت در تمرینات عملکرد او را زیر نظر بگیرم.

من 26,27 بازیکن را انتخاب می کنم و باید با آنها صحبت کنم تنها این حقیقت وجود دارد که آنها باید توانایی های خود را به من نشان بدهند.

ویلموست بعد از تمدید عدنان در اواخر سال گذشته معتقد است او تصمیم بسیار خوبی را گرفته است و می تواند یکی از بازیکن های ما در سفر به برزیل باشد.

او اضافه کرد:در 22 ژانویه زمانی که یونایتد در مقابل ساندرلند قرار گرفت من با پدر عدنان صحبت هایی داشتم و همینطور با ایجنت او درک د وریس ملاقاتی داشتم ما یک گفتگو بسیار خوب با هم داشتیم و من از آنها خواستم که به من اجازه بدهند که عدنان را برای 30 آپریل که واجد شرایط می شود او را در تیم ملی داشته باشم.

من هیچ فشاری روی بازیکنان قرار نداده ام من قراردادم را با بلژیک تمدید کردم و بسیار خوشحالم و خبر خوشحال کننده دیگر این است که من می توانم عدنان را در تیم ملی داشته باشم و چند هفته پیش پس از خبر پذیرفتن عدنان برای بازی در این کشور بسیار خوشحال شدم.

عدنان کشور های زیادی پیش روی او قرار داشت و این رقابت بین کشور برای به دست آرودن عدنان واقعا عالی بود  اما او تصمیم گرفت در بلژیک بازی کند و من به او هیچ تضمینی نداده ام که در تیم ملی فیکس باشد او باید تمام تلاش خود را انجام بدهد.

۰ Comments