جایگزین مسیر

عدنان یانوزای درخواست جدایی از منچستر یونایتد را داده است !

by | مرداد , ۹ , ۱۳۹۵

عدنان یانوزای درخواست جدایی از منچستر یونایتد را داده است !

پایگاه هواداران منچستر یونایتدبنا به خبرهای منتشر شده عدنان یانوزای در جلسه ای که با خوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد داشته درخواست جدایی از تئاتر رویاها را داده است.

عدنان یانوزای در فصل ۲۰۱۳/۱۴ در اولین فصل حرفه ای خود توانست زیر نظر دیوید مویس بازی های بسیار خوبی به نمایش بگذارد اما با آمدن لوییس ون گال دیگر آن عملکرد خوبش از وی دیده نشد.

از زمانی که خوزه مورینیو به باشگاه منچستر یونایتد آمده است آینده یانوزای مبهم می باشد و اینکه وی از لیست ۲۳ نفره منچستر یونایتد برای بازی با گلاتاسرای نیز خط خورده است.

بنا به گفته های دیلی میل , عدنان یانوزای یکی از چندین بازیکنی می باشد که روز پنج شنبه با خوزه مورینیو جلسه ای داشتند و به وی اطلاع داده شده است که می تواند به صورت قرضی باشگاه را ترک کند.

البته این بازیکن بلژیکی در جواب گفته است که ترجیح می دهد به صورت دائمی از باشگاه جدا شود و اینکه می خواهد دوران جدیدی را دنبال کند.

تیم هایی که به دنبال جذب یانوزای می باشند می توان به آث میلان , اورتون , ساندرلند , آژاکس و پاریس سن ژرمن اشاره کرد و قیمتی که برای او به نظر می رسد پیشنهاد می شود ۶ میلیون پوند می باشد.

۰ Comments