جایگزین مسیر

علاقه‌ی شیاطین سرخ به جذب مهاجم دورتمند

by | آذر , ۱۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد:

به گزارش میرور منچستریونایتد به جذب مهاجم آماده ی دورتمند “اوبمیانگ” علاقه دارند. این بازیکن توانسته در ۱۸ بازی این فصل خودش برای دورتمند ۲۲ مرتبه دروازه ی حریف را باز کند.

اوبمیانگ در ۲۶ سالگی توانسته به اوج آمادگی خودش برسد و همین موضوع باعث شده است تا شیاطین سرخ برای جذب این بازیکن راضی به پرداخت مبلغی در حدود ۴۲ میلیون پوند شوند. لوییز فن خال به خوبی با ساختار بوندسلیگا آشنایی دارد چرا که مدتی به عنوان سرمربی بایرن مونیخ در این لیگ حضور داشت و از شرایط بازیکنان به خوبی مطلع است. به گزارش میرر منچستریونایتد مدتی است که این بازیکن را تحت نظر گرفته است.

اوبمیانگ میتواند تکه ی گم شده ی خط حمله ی شیاطین سرخ باشد. این بازیکن میتواند در کنار مارسیال مشکلات خط حمله ی یونایتد را رفع کند و با توجه به سرعت زیاد این بازیکن در حرکت با توپ این موضوع او را به یکی از بهترین گزینه ها برای بازی در یونایتد تبدیل میکند چرا که یونایتد در حال حاضر به شدت از نظر سرعت حمله ضعیف شده است.

اضافه شدن این بازیکن میتواند وین رونی را از ترکیب اصلی یونایتد خارج کند چرا که رونی در شرایط خوبی به سر نمیبرد. اط طرفی گفته می‌شود که لیورپول نیز به جذب این بازیکن علاقه مند است و  با توجه به رابطه ی خوب کلوپ و اوبمیانگ احتمال دارد که وی لیورپول را برای ادامه ی فعالیت خودش انتخاب کند.

البته احتمال اینکه دورتمند از فروش این بازیکن به لیورپول سر باز بزند نیز وجود دارد چرا که مربی سابق این تیم یعنی یورگن کلوپ هدایت این تیم را بر عهده دارد و خروج یک بازیکن برای پیوستن به لیورپول میتواند دیگر بازیکنان تیم را نیز برای پیوستن به مربی سابق خودشان تحریک کند.

منچستریونایتد از نظر قدرت مالی این امکان را دارد که پیشنهاد لیورپول را به سادگی شکست دهد و با توجه به فرم کنونی این بازیکن ، خرید وی با هزینه ی بالا نیز چندان غیر منطقی به نظر نمیرسد.

۰ Comments