جایگزین مسیر

علاقه اینتر به ویدیچ تایید شد

by | بهمن , ۲۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانسران اینتر میلان تایید کرده اند که دوست دارند در انتهای فصل نمانیا ویدیچ را به خدمت بگیرند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این مدافع صرب در جدیدترین مصاحبه ای که با سایت رسمی داشته است گفته است بعد از حضور 8 ساله در انتهای فصل و با پایان یافتن قراردادش از یونایتد جدا می شود.

چند باشگاه برای به خدمت گرفتن این مدافع رقابت سختی را دارند پاریس سنت ژرمن فرانسه یکی از این تیم ها می باشد و سیتی نیز به دنبال این مدافع صرب می باشد.

تنها باشگاهی که به طور جدی به دنبال ویدیچ می باشد اینتر می باشد که امروز نیز مدیر اجرایی این باشگاه یعنی آسیلیو این خبر را تایید کرده است.

آسیلیو با گفتگو با اسکای گفت: ویدیچ بازیکن بسیار بزرگی می باشد که قراردادش در انتهای فصل به پایان می رسد و مانند تیم های دیگر ما نیز دوست داریم او را در تیم خود داشته باشیم.

او یکی از بازیکنانی می باشد که ما به شدت به دنبال آوردن او به سری آ می باشیم او بازیکن خوبی برای اینتر می تواند شود او به عنوان یک بازیکن بزرگ و دارای افتخارات بزرگ می تواند به کمک اینتر بیاید.

ما احتمالا بازیکنان زیادی را در این پست از دست می دهیم و به همین خاطر ما سخت به دنبال این بازیکن صرب هستیم تا او را به ایتالیا بیاوریم.

با این حال برای به خدمت گرفتم او راه طولانی را در پیش داریم و ما نیز مذاکرات خود را با وی شروع کرده ایم و من نمی دانم که او پیشنهاد ما را بپذیرد.

به علاوه ویدیچ بازیکنان با تجربه دیگر نیز شاید این تابستان یونایتد را ترک کنند اورا به تیم دیگری منتقل شود و فردیناند و گیگز نیز از فوتبال خداحافظی کنند.

این بازیکن 32 ساله اکنون می تواند به صورت رایگان به تیم دیگری منتقل شود با این حال او تلاش می کند قبل از رفتن از یونایتد این تیم را به لیگ قهرمانان برساند و با خاطره خوب از یونایتد جدا شود.

۰ Comments