جایگزین مسیر

علاقه جدی منچستر یونایتد برای به خدمت گیری پدرو

by | مرداد , ۱۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-بنا به گفته ها اسکای اسپورتس باشگاه منچستر یونایتد به شدت به دنبال جذب فوروارد بارسلونا یعنی پدرو رودریگز می باشد.

بنا به خبر های تایید نشده منچستر یونایتد نمایندگانی به بارسلون فرستاده است تا قرارداد این بازیکن ۲۸ ساله را نهایی کند و اینکه این بازیکن مورد توجه باشگاه های دیگر در لیگ برتر نیز قرار گرفته است.

اما منابع اسکای اعلام کرده اند که هنوز هیچ مذاکرات جدی بین این دو باشگاه صورت نگرفته است.

باشگاه بارسلونا به باشگاه های خواهان پدرو گفته است که باید برای به خدمت گیری این بازیکن باید ۲۲ میلیون پوند هزینه کنند و هنوز هیچ باشگاهی این پیشنهاد را ارائه نداده است.

پدرو در سن ۱۷ سالگی به تیم جوانان بارسلونا پیوست و تاکنون موفق به گرفتن ۵ عنوان لالیگا و ۳ عنوان لیگ قهرمانان شده است.

اما این بازیکن در دوران حضور انریکه در بارسلونا به صورت منظم در ترکیب حضور نداشته است.او تنها ۱۵ بازی را از ابتدا برای بارسلونا در فصلی که گذشت انجام داده است.

دوست صمیمی پدرو رودریگز یعنی بوسکتس در تازه ترین صحبت هایش اعلام کرده است که ممکن است برای اینکه پدرو بتواند به صورت منظم بازی کند از کاتالونیا جدا شود.

هم بازی پدرو گفت:

من با پدرو صحبت کرده ام.من به عنوان یک هم تیمی دوست دارم که او مدت طولانی تری در اینجا بماند اما من فهمیده ام که او دچار شک و تردید شده است.

او می خواهد بازی کند اما اینجا رقابت سختی وجود دارد .در تیم ما بهترین بازیکنان حضور دارند و این کار بسیار دشواری است.من امیدوارم که او در تیم باقی بماند اما تصمیم با اوست.

۰ Comments