جایگزین مسیر

علاقه باشگاه منچستر یونایتد به مسی دانمارکی

by | مهر , ۲ , ۱۳۹۱

منچستر یونایتد با مهاجم تیم اژاکس، ویکتور فیشر که از او بعنوان لیونل مسی جدید یاد میشود لینک شده است.

این بازیکن 18 ساله دانمارکی شیاطین سرخ را با افتخاراتش در 12 ماه گذشته بعد از اینکه در اولین و گشایش سری رقابتهای نسل بعدی باشگاهی اروپا(Next Generation) برای بازیکنان زیر 19 سال با 7 گلی که شامل هت تریکش مقابل تیم لیورپول که باعث رسیدن تیم اژاکس به فینال این رقابتها شد و اقای گل این رقابتها لقب گرفت گوش بزنگ کرده است.

فیشر که 2 سال از قرارداد فعلیش با تیم اژاکس باقیست این فصل را نیز به شیوه ای مشابه با سه گلی که مقابل تیم مولده در هفته گذشته بثمر رساند شروع کرده است و بنظر میرسد او از قبل به اندازه کافی برای تضمین علاقه از سوی سر الکس فرگوسن خوب کار کرده است.

گزارش شده است که یونایتد به این باشگاه و غول هلندی مبلغ 5 میلیون پوند برای اوردن این بازیکن به الدترافورد  در فصل نقل و انتقالات آینده همانطور که فرگوسن به  اماده کردن نسل بعدی بازیکنان برای ادامه راه و موفقیت ستاره های اخیر ادامه میدهد پیشنهاد خواهد داد.

اگر یونایتد فیشر را بخدمت بگیرد این بیانگر کودتایی واقعی برای باشگاه خواهد بود همانطور که مربی تیم ملی زیر 19 سال دانمارک توماس فرانک هیچ شکی ندارد که او به اندازه لیونل مسی بارسلونا یا بازیکن قبلی یونایتد و حال حاضر رئال مادرید کریستیانو رونالدو خوب خواهد شد.

فرانک گفت:”فیشر  استثنایی است.او میتواند دقیقاً مثل مسی یا رونالدو بشود.او جاه طلبی و استعداد انها را داراست و او همیشه میخواهد که گل بزند.اوگرسنه گلزنیست همیشه گرسنه است،حتی اگر دو یا سه بار گلزنی کرده باشد.”

۰ Comments