جایگزین مسیر

علاقه پاریسن ژرمن و فنرباغچه به جذب ستاره ی منچستریونایتد

by | خرداد , ۳۰ , ۱۳۹۵

علاقه پاریسن ژرمن و فنرباغچه به جذب ستاره ی منچستریونایتد

پایگاه هواداران منچستر یونایتد

پس از این که در هفته ی قبل خوان ماتا، ستاره ی اسپانیایی منچستریونایتد، به یک انتقال قرضی به فنرباحچه لینک شد، حال اخباری مبنی بر علاقه ی پاریسن ژرمن به این بازیکن بیست و هفت ساله به گوش می رسد.

به گزارش Le 10 Sport ، اونای امری، سرمربی موفق سویا، که به احتمال فراوان در آینده ای نزدیک هدایت پاریسن ژرمن را به عهده خواهد گرفت در صدد این است که با شاگرد سابق خود در تیم والنسیا،این بار در پاریس همکاری نماید.

ماتا با انتصاب مورینیو به عنوان سرمربی منچستریونایتد با آینده ای نامشخص مواجه شده است. این دو پیش از این در تیم فوتبال چلسی و فقط به مدت نیم فصل با هم همکاری کردند و پس از آن، مورینیو، سرمربی وقت چلسی، این بازیکن را به دلیل ضعف در امور دفاعی به منچستریونایتد فروخت.حال مشخص نیست که خوزه مورینیو چه تصمیمی را در قبال خوان ماتا اتخاد خواهد کرد

هر چند به گزارش The Mirror ، رییس جدید منچستر یونایتد به همه ی بازیکنان فرصتی برای اثبات خود خواهد داد و این فرصت شامل حال ماتا نیز خواهد شد.

FotoSpor معتقد است که فنرباغچه که که پیش از این رابین فن پرسی و نانی را از منچستریونایتد جذب کرده است،  از شانس خوبی برای راضی کردن منچستریونایتد به این انتقال برخوردار است و می تواند خوان ماتا را با شانس بازی ثابت در ترکیب اصلی و حضور در لیگ قهرمانان اروپا به این انتقال متمایل سازد

۰ Comments