جایگزین مسیر

عمران خان نخست وزیر پاکستان: از من سپاسگزار باشید , بعضی ها هری مگوایر را به عنوان رهبر خود در اختیار دارند

by | مهر , ۱۶ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-عمران خان نخست وزیر پاکستان از مردم پاکستان خواسته است تا از داشتن وی به عنوان رهبر خود سپاسگزار باشند و دیگران به مانند شما در این مورد خوش شانس نیستند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در مصاحبه ای با The Dependent  گفته است که بیشتر وقت خود را به خواندن رمان های عاشقانه , تماشای نتفلیکس , لذت بردن از تمام ورزش ها به غیر از کریکت می گذراند و با مردم درباره جمعیتی که ۳ برابر بیشتر از کشورش پاکستان می باشد به صحبت پرداخت.

نخست وزیر هنگام مصاحبه با این سایت گفته است:

حدود ۶۶۰ میلیون هوادار شاهد کاپیتانی و رهبری هری مگوایر در  منچستر یونایتد هستند .آیا می توانید تصور کنید که مگوایر یا اوله گنار سولشایر بگویند ” نگران نباشید؟”

سپاسگزار باشید که یک برنده جام جهانی و عالی شما را رهبری می کند.۲۲۰ میلیون پاکستانی با عمران خان به عنوان کاپیتان خود باید به فکر ۶۶۰ میلیون هوادار منچستر یونایتد باشند که هری مگوایر را به عنوان کاپیتان در اختیار دارند.

نخست وزیر خان همچنین افزود که مگوایر و سولشایر هر دو به مانند هیئت مدیره و مدیران در شکست ها سهم دارند.

نخست وزیر ادامه داد:

آنها در هیئت مدیره پشت درهای بسته تصمیمات مضحکی می گیرند و شما باید آنها را توضیح دهید.من نیز با این موضوع سر و کار داشته ام و با این حال قبل از من سولشایر و مگوایر از تیم اخراج می شوند.

نخست وزیر همچنین اضافه کرد که پاکستانی ها می توانند از صبر هواداران منچستر یونایتد در سرتاسر جهان درس بگیرند.

آیا شما اعتراضی علیه مگوایر, سولشایر یا هیئت مدیره می بینید؟

۰ Comments