جایگزین مسیر

عملکرد بازیکنان قرضی؛ هت تریک هنریکوئز

by | مهر , ۱۵ , ۱۳۹۳

آنجلو هنریکوئز به درخشش در ترکیب تیم دیناموزاگرب ادامه می دهد و این هفته در دربی زاگرب توانست هر 3 گل تیمش را برابر لوکوموتیو زاگرب به ثمر برساند تا تیمش به پیروزی قاطعی دست یابد و با 4 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار بگیرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ملی پوش شیلیایی شیاطین سرخ فصل جاری به صورت قرضی در دیناموزاگرب کرواسی توپ می زند و تا اینجای فصل عملکرد درخشانی به نمایش گذاشته است.

در نیمه اول دربی زاگرب هنریکوئز با عبور از مدافعین لوکوموتیو زاگرب توانست تیمش را در این دیدار حساس پیش بیاندازد, اما این پایان کار مهاجم جوان یونایتد ها نبود و او در ادامه بازی بار دیگر دروازه حریف را گشود. این بار هنریکوئز بر روی یک ضربه پنالتی توپ را خلاف جهت دروازه بان وارد دروازه لوکوموتیو کرد. در ادامه بازی نیز هنریکوئز توانست با ضربه پشت پا گل سوم خود و تیمش را بزند تا نمایش فوق العاده خود را با یک هت تریک کامل کند.

دیناموزاگرب با این پیروزی 3 بر 0 هم اکنون با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول لیگ کرواسی قرار دارد. هرناندز نیز در 6 بازی آخر خود در ترکیب دینامو توانسته 5 گل بزند. در دیدار هفته گذشته دینامو در لیگ اروپا برابر سلتیک نمایندگانی نیز از منچستریونایتد در ورزشگاه حضور داشتند. هنریکوئز در نیم ساعت پایانی این دیدار وارد میدان شد.

این بازیکن 20 ساله اخیرا در مصاحبه ای گفته است:

من فکر نمی کنم آمدن به این باشگاه قدمی رو به عقب در دوران حرفه ای من به حساب بیاید. بلکه من فرصت خوبی پیدا کرده ام تا بازی کنم و در لیگ های اروپایی تجربه کسب کنم.

من به طور مرتب با افرادی در باشگاه منچستریونایتد در ارتباط هستم. البته نه با خود لوئیز فن خال, بلکه با مربیانی که در کمپ تمرینی AON کار می کنند. آنها از من می خواهند که تمام اتفاقاتی که اینجا رخ می دهد را از شدت تمرینات گرفته تا رژیم غذایی و زندگی در زاگرب, با جزئیات توضیح دهم. من فکر می کنم به خاطر این همه توجهی که آنها به من دارند, یونایتد هنوز خواهان من است.

۰ Comments