جایگزین مسیر

عملکرد بازیکنان قرضی | گلزنی به به و بارمبی

by | اسفند , ۱۲ , ۱۳۹۲

مهاجم جوان منچستریونایتد, جک بارمبی پس از تمدید قرارداد قرضی خود در بازی روز شنبه درخشید, او توانست گل دوم هارتلپول را در بازی بزند تا آنها با نتیجه 3 بر 0 در این دیدار خانگی به پیروزی برسند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانبه به نیز توانست در ترکیب پاکوس دفریرا در بازی یکشنبه این تیم گلزنی کند, او در دقیقه 85 برای تیمش گل زد تا آنها در مجموع با نتیجه 3 بر 1 به ماریتیمی در لیگ برتر پرتغال غلبه کنند.

بارمبی 19 ساله نیز در اولین بازی خود در ماه ژانویه برای هارتلپول گلزنی کند تا تیمش در این دیدار از لیگ دسته دو انگلستان در نیمه اول بازی برتری را از آن خود کند, شب عالی برای این ستاره جوان بود که درخواست کرده بود تا 25 مارس در هارتلپول بماند.

جسی لینگارد نیز شنبه خوبی را پشت سرگذاشت. او پنالتی برای تیم جدیدش برایتون گرفت که باعث شد برایتونی ها گل پیروزی بخش خود را روی این ضربه پنالتی به ثمر برسانند. این وینگر انگلیسی که 6 روز قبل برای تیم زیر 21 سال یونایتد گلزنی کرده بود, با خطای مدافع میلوال دنی شیتو نقش بر زمین شد تا دیگو لوپز از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش برایتون را به ثمر برساند. لینگارد در ترکیب برایتون دوباره با هم تیمی سابق خود توماس کوژاک هم بازی شده است, کوژاک در این بازی توانست دروازه برایتون را بسته نگه دارد.

در هلند, مارنیک ورمیل به بازی های خوبش در ترکیب نامیخن ادامه می دهد. این مدافع راست به طور مرتب برای این تیم هلندی در لیگ اردویزه بازی کرده است و در تساوی تیمش برابر زوولی یک پاس گل داد. دیدار دو تیم ان ای سی نایمیخن و پی ای سی زوولی با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید. علی رغم کسب این یک امتیاز, نایمیخن همچنان در قعر جدول لیگ هلند قرار دارد و در بازی هفته بعد به دیدار تیم دیگری در پایین جدول یکی رودا می رود.

همچنین, مهاجم جوان ولزی یونایتد, تام لورنس نیز به نظر می رسید در بازی این هفته تیمش گل به خودی زده است اما لاورنس پس از بازی در حساب شخصی خود در توویتر عنوان کرد که او گل به خودی نزده است. سایت هواداران یئوویل گفته است که گل به خودی را بازیکن تعویضی این تیم جان لاندسترام زده است, جان هافبکی است که از اورتون به عنوان یار قرضی به یئوویل آمده است.

دروازه بان یونایتد سم جانستون نیز بازی خوبی برای دانکستر انجام داد علی رغم اینکه 5 گل در بازی برابر بورنموث دریافت کرد. گزارش ها نشان می داد که نتیجه این بازی می توانست بدتر از این ها باشد. کیکو ماکدا بازیکن قرضی دیگر یونایتد می باشد که در ترکیب بیرمنگهام سیتی با نتیجه 1 بر 0 مغلوب ایپسوویچ تاون شد. این مهاجم ایتالیایی در دقیقه 59 از زمین بازی خارج شد, در حالیکه تایلر بلکت تا پایان بازی بر روی نیمکت باقی ماند. ویل کین نیز در نیمه دوم برای کیو پی آر به میدان رفت, در نهایت این دیدار بین دو تیم لیدز و رنجرز با نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان رسید.

سم برن نیز 64 دقیقه برای کارلیزلی بازی کرد, دیدار کارلیزلی با برنتفورد در لیگ دسته اول با تساوی بدون گل به پایان رسید, چارنی اکانگامنه نیز بر روی نیمکت باقی ماند و به بازی نرفت. ویلفرد زاها نیز در بازی تیمش برابر تاتنهام در روز یکشنبه به عنوان بازیکن ذخیره نتوانست تا پایان بازی وارد میدان بشود. اندرسون نیز در شکست 1 بر 0 فیورنتینا در دیدار برابر لاتزیو برای 33 دقیقه به میدان رفت.

۰ Comments