جایگزین مسیر

عملکرد بازیکنان قرضی یونایتد در هفته جاری

by | دی , ۷ , ۱۳۹۲

بازیکنان قرضی یونایتد در بازی های بکسینگ دی برای تیم های خود به میدان رفتند. تنها بازیکنان قرضی یونایتد که در باشگاه های انگلیسی بازی می کنند, دیروز بازی داشتند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مایکل کین در تساوی دربی کانتی برابر هادرسفیلد با نتیجه 1-1 بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت. تایلر بلاکت برای بلکپول به میدان نرفت و از روی نیمکت شاهد بازی هم تیمی های خود بود و نیک پاول نیز به دلیلی نامعلوم در ترکیب 18 نفره ویگان اتلتیک حضور نداشت.

.

ویل کین – ویگان اتلتیک 0-0 بیرمنگهام سیتی

ویل کین 18 دقیقه برای ویگان در بازی برابر بیرمنگهام بازی کرد. او چند فرصت کلیدی داشت تا بازی را به سود ویگان عوض کند اما نتونست اولین گل خود را بزند. این بازیکن جوان قرضی یونایتد به نظر می رسد بتواند در چند سال آینده مهاجم خوبی برای تیم اصلی باشد.

بازی بعدی ویگان برابر برنلی در روز یکشنبه می باشد

.

جسی لینگارد – ویگان اتلتیک 0-0 بیرمنگهام سیتی

جسی 62 دقیقه برای بیرمنگهام در بازی برابر ویگان بازی کرد و به خاطر یک خطای فنی از زمین بازی اخراج شد. او نتونست حقیقتا تاثیری در بازی بزارد. لینگارد اکنون نمی تواند در 3 بازی بعدی بیرمنگهام بازی کند و باید چشم به حضور در بازی برابر برایتون و هوو آلبیون داشته باشد.

بازی بعدی بیرمنگهام برابر بلکبرن راورز در روز یکشنبه می باشد

.

مایکل کین – هادرسفیلد تاون 1-1 دربی کانتی

مایکل کین 90 دقیقیه در تساوی 1-1 تیمش برابر هادرسفیلد بازی کرد. کین بازی بسیار خوبی در این بازی در قلب دفاع دربی انجام داد. دربی کانتی در فرم ایده الی قرار دارد و از 24 امتیاز ممکن در چند بازی گذشته 22 امتیاز کسب کرده است. کین با چالش خوبی در این تیم مواجه شده است و او در خط دفاع در کنار جیک بوکستون نمایشی مستحکمی دارند.

بازی بعدی دربی کانتی برابر برنزلی در روز یکشنبه می باشد.

.

فدریکو ماکدا – دانکستر راورز 0-3 ایپسوویچ تاون

فدریکو ماکدا 53 دقیقه در شکست خانگی تیمش برابر ایپسوویچ تاون بازی کرد. این دومین شکست پیاپی تیم دانکستر با حضور ماکدا در زمین می باشد. او چند فرصت گلزنی داشت اما این فرصت ها خطر چندانی بر روی دروازه ایپسوویچ نبودند. می توان گفت بازی کاملا یک طرفه بود.

بازی بعدی دانکستر برابر میلوال در روز یکشنبه می باشد

.

رایان تونیکلیف – دانکستر راورز 0-3 ایپسوویچ تاون

رایان تونیکلیف 90 دقیقه در پیروزی 3 بر 0 تیمش برابر دانکستر بازی کرد. تونیکلیف با ارائه بازی عالی و انرژی بسیار, نشان داد چه کارهای می تواند در زمین انجام دهد, او برای تیمش موقعیت خلق می کرد و همچنین در دفاع نیز حضور داشت. او واقعا به دیوید مویز نشان داد که به اندازه کافی بازیکن خوبی است تا در آینده نزدیک برای یونایتد بازی کند.

بازی بعدی ایپسوویچ تاون برابر بوردموس در روز یکشنبه می باشد

.

بن آموس – کارلیزلی یونایتد 0-1 پرستون نورث اند

بن آموس 90 دقیقه در شکست تیمش برابر پرستون در چارچوب دروازه کرلیزلی قرار داشت. آموس با چند واکنش خوبی که در بازی داشت, کرلیزلی را در بازی نگه داشته بود اما پرستون بالاخره گل پیروزی بخش را به ثمر رساند. او واقعا نشان داد که می تواند در آینده شاید چالشی برای دخیا, برای دروازه بان شماره یک یونایتد لقب گرفتن, باشد.

بازی بعدی کارلیزلی برابر پترزبورو در روز یکشنبه می باشد

.

تام لورنس– کارلیزلی یونایتد 0-1 پرستون نورث اند

تام لورنس 90 دقیقه در شکست تیمش برابر پرستون برای کارلیزلی بازی کرد. لورنس نشان داد که واقعا کیفیت خوبی دارد و شاید در آینده مهاجم یونایتد باشد. او چندین صحنه با فرارهای خود دفاع پرستون را گشود. او چند فرصت خوب در ضد حمله تیمش داشت که می تواند در صورت درست استفاده کردن از این فرصت ها بازی را به سود کارلیزلی عوض کند.

بازی بعدی کارلیزلی برابر پترزبورو در روز یکشنبه می باشد

.

به نظر شما کدام یک از این ستارگان جوان می توانند زودتر به تیم اصلی راه یابند؟

۰ Comments