جایگزین مسیر

عملکرد درخشان تیم زیر 19 سال در آلمان

by | دی , ۱۶ , ۱۳۹۲

ستارگان جوان منچستریونایتد در اولین روز از جام جوانان مرسدس بنز دیروز عملکردی عالی از خود به نمایش گذاشتند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تیم زیر 19 سال یونایتد عملکرد عالی در تورنمنت 6 نفره مرسدس بنز داشتند و امروز دوشنبه برابر اف سی زوریخ بازی خواهند کرد.

تیم زیر 19 سال منچستریونایتد با هدایت نیکی بات با سه پیروزی از چهار بازی که انجام دادند, شروع عالی در جام مرسدز بنز داشتند.

تیم زیر 19 سال یونایتد در گروه B این رقابت ها با فلومیننزه, شالکه و دورتموند هم گروه شده بود.

شیاطین سرخ در اولین بازی خود با نتیجه 2 بر صفر تیم برزیلی فلومیننزه را شکست دادند. گل های یونایتد را متئو ویلکوک و جاش هاروپ به ثمر رساندند. هاروپ بازیکن تیم زیر 18 سال یونایتد می باشد که هدایت آن تیم برعهده پل مک گونیس می باشد.

در بازی دوم, شیاطین سرخ با اختلاف یک گل با نتیجه 1 بر 2 بازی را به شالکه باختند. زننده تک گل یونایتد در این مشخص نشده است. پاتریک مک نیز فرصت عالی را ازدست داد تا شیاطین سرخ نتوانند بازی را به تساوی بکشانند. آنها با این شکست پشت سر دورتموند به خاطر تفاضل گل کمتر در رده سوم گروه قرار گرفتند.

اما در بازی آخر گروه شیاطین سرخ در حالیکه با نتیجه 2 بر 0 از حریف خود دورتموند عقب افتاده بودند, با کامبکی به سبک یونایتد شکست را با پیروزی عوض کردند. جیمز ویلسون و پاتریک مک نیر دو گل اول یونایتد در این دیدار را زدند تا شیاطین جوان بازی را به تساوی بکشانند, سپس در حالیکه تنها 15 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود, بن پیرسون گل پیروزی بخش شیاطین سرخ را به ثمر رساند.

این پیروزی باعث شد تا یونایتدی ها بالاتر از دورتموند در رده دوم گروه B قرار بگیرند و در مرحله بعدی با صدرنشین گروه A فرایبورگ بازی کنند. در آخرین بازی یکشنبه شیاطین سرخ با نتیجه 3-0 بر فرایبورگ نیز غلبه کردند. تمام گل های یونایتد در این بازی در نیمه اول زده شد. جیمز ویر, بن پیرسون و جو راثول سه گل یونایتد را زدند.

امروز در ساعت 12 ضهر به وقت محلی شیاطین سرخ به مصاف اف سی زوریخ خواهند رفت.

۰ Comments