جایگزین مسیر

عملکرد شیاطین سرخ در تیم های ملیشان …

by | فروردین , ۷ , ۱۳۹۲

وین رونی (انگلستان) : در تساوی 1-1 برابر مونته نگرو رونی تنها گل تیمش را به ثمر رساند . رونی کرنر جرارد را با ضربه سر تبدیل به گل کرد و 90 دقیقه در بازی بود . همچنین در برد 8-0 برابر سن مارینو وین 56 دقیقه بازی کرد و یک گل به ثمر رساند .

دنی ولبک (انگلستان) : ولبک در بازی برابر مونته نگرو به عنوان بال چپ به میدان رفت و 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد در حالی که در بازی جمعه برابر سن مارینو از روی نیمکت بازی را تماشا کرد .

تام کلورلی (انگلستان) : تام جلوترین هافبک وسط انگلستان در برابر مونته نگرو بود (سیستم 3-3-4) . او در دقیقه 77 تعویض شد . این بازیکن 23 ساله در برابر سن مارینو نیز به میدان رفت و 56 دقیقه برای انگلستان بازی کرد .

مایکل کریک (انگلستان) : استاد خط میانی انگلستان در برابر مونته نگرو بهترین بود و 90 دقیقه بازی کرد . کریک در برابر سن مارینو به میدان نرفت .

کریس اسمالینگ (انگلستان) : مدافع مرکزی 180 دقیقه در برابر دو تیم سن مارینو و مونته نگرو به میدان رفت .

اشلی یانگ (انگلستان) : اشلی در دقیقه 77 به میدان آمد و به عنوان وینگ در بازی برابر مونته نگرو به کار گرفته شد . همچنین اشلی در بازی برابر سن مارینو 90 دقیقه بازی کرد و یک گلی فوق العاده زیبا نیز به ثمر رساند .

پاتریس اورا (فرانسه) : اورا در شکست خانگی 1-0 برابر اسپانیا 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد . اورا شب خوبی برابر پدرو خسوس ناواس نداشت . با این حال او نزدیک بود گل تساوی تیمش را با ضربه سر بزند اما والدز با یک واکنش عالی مانع گل زنی او شد . اورا در شکست برابر گرجستان نیز در تیم حضور نداشت .

داوید ده خیا (اسپانیا) : شماره 1 یونایتد در هیچ کدام از دو بازی برابر فرانسه و فنلاند در بازی حضور نداشت !!!

آنتونیو والنسیا (اکوادور) : وینگر سرعتی و قدرتی یونایتد در جریان برد 4-1 برابر پاراگوئه سه پاس گل داد و 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد . همچنین در بازی دوستانه برابر ال اسوادور 66 دقیقه بازی کرد . والنسیا با جت اختصاصی از کیتو به انگلستان می آید .

خاویر هرناندز (مکزیک) : در تساوی 0-0 خانگی برابر آمریکا چیچا 90 دقیقه بازی کرد . چیچا دو موقعیت عالی گل زنی را نیز از دست داد . هرناندز در تساوی 2-2 برابر هندوراس 2 بار برای تیم گلزنی کرد . او 65 دقیقه بازی کرد و به علت گرفتگی ماهیچه تعویض شد .

شینجی کاگاوا (ژاپن) : ژاپن نتیجه مورد نیازش برای صدرنشینی را به دست نیاورد و 2-1 شکست خورد . با این حال شینجی 90 دقیقه برابر اردن بازی کرد و یک گل به ثمر رساند . کاگاوا در بازی دوستانه برابر کانادا نیز به میدان رفت .

رابین ون پرسی (هلند) : در برد 4-0 هلند برابر رومانی رابین دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد . گل اول او یک ضربه سر بسیار زیبا بود ( شبیه به گلی که به ساوتهمپتون زد ) . در حالی که گل دوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند . رابین در دقیقه 86 نیز تعویض شد . در روز جمعه نیز مرد هلندی 90 دقیقه برابر استونی بازی کرد و یک گل نیز به ثمر رساند .

جانی اونز (ایرلند شمالی) : اونز در شکست خانگی 2-0 برابر اسرائیل کارت زرد گرفت . این تنها بازی ملی ایرلند شمالی بود در حالی که بازی آن ها برابر روسیه نیز به خاطر شرایط جوی نامساعد لغو شد .

۰ Comments