جایگزین مسیر

عکس : دیوید مویز اولین روز کاریش را آغاز کرد

by | تیر , ۱۰ , ۱۳۹۲

سرمربی جدید منچستریونایتد دیوید مویز به کمپ تمرینی کرینگتون وارد شد و به طور رسمی کارش را به عنوان جانشین سرآلکس فرگوسن آغاز کرد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مویز امروز صبح وارد کمپ شد, در توقفی کوتاه منتظر ماند تا ماموران امنیتی موانع را برای ورود او بردارند تا با ورود به کمپ کارش را شروع کند.

.

.

امروز آغاز عصری جدید در تاریخ شیاطین سرخ می باشد پس از دوران پرافتخار 26 ساله سرآلکس فرگوسن که در ماه می گذشته به پایان رسید.

این مربی سابق اورتون در شروع کارش در یونایتد کارهای زیادی را باید سروسامان دهد.

یکی از این کارها تصمیم گیری درباره آینده وین رونی و متقاعد کردن او به ماندن در باشگاه است, و این دو عضو سابق تافی ها فردا با همدیگر صحبت خواهند کرد

.

.

این مربی 50 ساله امیدوار است تا لیتون بینز, تیاگو آلکانترا, ازکویل گارای و به احتمال زیاد کوین استروتمن را هرچه زودتر به خدمت بگیرد.

پاتریس اورا و اندرسون احتمال دارد با تصمیم مویز از تیم جدا شوند, در حالی که نانی نیز ممکن است در این تابستان فروخته شود.

او قصد دارد با پیداکردن فلسفه خودش در منچستریونایتد با ترکیبی جدید از اولین روز تمرینات برای تور پیش فصل خودش را برای رقابت های پیش رو آماده کند.

.

.

مویز همچنین می خواهد بیشتر با مدیر اجرایی جدید باشگاه اد وودوارد آشنا شود, و آنها با کمک یکدیگر فصلی تازه در تاریخ باشگاه یونایتد را رقم خواهند زد و آنها نیاز خواهند داشت تا تعدادی از بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند.

در نهایت, این مدافع مرکزی سابق و مربی کنونی قصد دارد کادر مربیگری خود را نیز اعلام کند که متشکل از جیمی لامسدن, استیو راند و مربی دروازه بان ها کریس وودز می باشد.

۰ Comments