جایگزین مسیر

غیر رسمی:میراندا به یونایتد پیوست

by | خرداد , ۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران 

به گفته اکثر منابع اسپانیا و انگلیس مدافع میانی قهرمان لالیگا و نایب قهرمان اروپ با یونایتد به توافق رسیده است.حدود 80 درصد روزنامه های این دو کشور او را اولین خرید ون خال در یونایتد لقب دادند.

مدافع 29 ساله اتلتیکو مادرید در فصل گذشته یکی از بهترین های اروپا بود و سهم مهمی در نتایج تیم سیمئونه داشته است.

میراندا در سال 2011 از سائوپائولو به اتلتیکو مادرید منتقل شد و در سال 2012 با این تیم توانست قهرمان لیگ اروپا شود و در سال گذشته با گل خود در دقیقه ی 117 در برنابئو شب تلخی را برای هوادارن رئال رقم زد و اتلتیکو در خانه رقیب همیشگی خود قهرمان جام حذفی شد.او کمک بسیاری کرد تا اتلتیکو مادرید بعد از 16 سال دوباره قهرمان لالیگا شود.

خبرگزاریهای دنیا مدعی شدند او با قرار دادی 4 ساله راهی اولدترافورد شده است و البته ون خال همچنان در پی جذب هوملز می باشد.

میراندا در این فصل 52 بازی برای اتلتیکو مادرید انجام داد و توانست چهار گل بزند و اتلتیکو بهترین خط دفاع را در فصل گذشته داشت.هواداران یونایتد امیدوارند تا با خرید مدافعان تراز اول مشکل خط دفاعی این تیم حل شود ولی سن بالای میراندا کمی نگران کننده است.

<این پست دیروز روی سایت نیامد تا شرایط این شایعه بررسی شود اما امروز روزنامه های معتبر دیگری هم از توافق میراندا خبر داده اند>

ایا شما با خرید میراندا موافق هستید؟

۰ Comments