جایگزین مسیر

فالکائو شایعات پیوستنش به یونایتد را رد کرد

by | فروردین , ۳۰ , ۱۳۹۲

مهاجم اتلتیکو مادرید،رادامل فالکائو،یکی از داغ ترین گزینه های نقل و انتقالات  حال حاضر جهان فوتبال است.او در مصاحبه ای رفتن به منچستر را تکذیب کرد.ملی پوش 27 ساله کلمبیایی که با باشگاههای بزرگ جهانی لینک شده است،به خاطر شم بالای گلزنی اش در جهان معروف شده است.یونایتد آخرین تیمی بود که رادامل به آن لینک شد و حتی شایعات زیادی مبنی بر پیوستن او به منچستر یونایتد شنیده می شد.فالکائو به سرعت این شایعات را رد کرد.

فالکائو گفت:در هفته های اخیر سعی کردم منزوی باشم و درباره شایعات آینده ام فکر نکنم.فالکائو که داشت با رادیو کلمبیا مصاحبه می کرد افزود:من نمی دانم این شایعات پیوستن به منچستریونایتد از کجا می آید فکر کنم بخشی از کارهای مطبوعات است.من برروی اتلتیکو مادرید تمرکز کرده ام و نمی گذارم این شایعات بر کارم اثر بگذارد.

این مهاجم کلمبیایی در سال 2011 بعد از یک درخشش فوق العاده دو ساله از پورتو به اتلتیکو مادرید پیوست.خیلی ها میگویند او از آن دسته مهاجمانی است که در همه جا جواب می دهند،مثل رابین فن پرسی،لوییس سوارز و ادینسون کاوانی.او سریع،قوی و سخت کوش است و تا لحظه به ثمر رسیدن گل تلاش می کند.

رادامل در 34 بازی این فصل 30 گل به ثمر رسانده و بعد از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در جای سوم برترین گلزنان لالیگا قرار دارد.

۰ Comments