جایگزین مسیر

فوتبال فانتزی پایگاه هواداران منچستریونایتد

by | مرداد , ۲۰ , ۱۳۹۵

فوتبال فانتزی پایگاه هواداران منچستریونایتد

پایگاه هواداران منچستریونایتد  فوتبال فانتزی واژه ایست که کم و بیش با اون آشنایی دارید.

با شروع فصل جدید فوتبال فانتزی لیگ برتر انگلیس هم فعالیتش رو از سر خواهد گرفت، همان طور که در کنار سایت مشاهده کردید دوست داران این سرگرمی جالب می توانند در لیگ سایت ثبت نام کنند.

کد لیگ سایت که به صورت کلاسیک خواهد بود به شرح زیر است:

۳۳۹۵۷۱-۲۸۵۲۴۰

شایان ذکر است که امتیازات لیگ سایت از هفته دوم در جدول منظور خواهد شد.

کاربرانی که آشنایی ندارند و یا آشنایی کمی دارند می توانند جهت ثبت نام مراحل زیر را طی کنند.

ورود به سایت فوتبال فانتزی لیگ جزیره

۱. ابتدا از طریق SIGN UP ثبت نام خود را کامل کنید ، در صورتی که از سال های قبلی ثبت نام کردید دوباره باید مراحل ثبت نام را چک کنید.

۲.بعد از ثبت نام و تایید ایمیل ابتدا باید تیم خود را بچینید ، در این مرحله میتوانید در ابتدا از گزینه Auto Complete استفاده کنید و بعد تیم خود را به سلیقه شخصی بچینید ، تا قبل از اولین بازی لیگ تعداد نقل و انتقالات بی نهایت خواهد بود.

۳.هر تیم باید با بودجه ای ۱۰۰ تایی بسته میشود و هر شخص مجاز است که از ۲ دروازه بان ۵ مدافع و ۵ هافبک و ۳ مهاجم استفاده کند ، استفاده بیش از ۳ بازیکن از یک تیم ممنوع است.

۴.بعد از انتخاب اعضای تیم نوبت به انتخاب کاپیتان و جانشین وی می شود ، کاپیتان تیم شما هر امتیازی که کسب کند ۲ برابر می شود و در صورتی که در آن هفته کاپیتان شما اصلا به میدان نرود جانشین وی امتیازش ۲ برابر می شود.

۵.اگر هر کدام از بازیکنای پستهای دیگرتان در هفته بازی نکنند با بازیکنی که اولویت تعویض بالاتری دارد و در آن هفته بازی کرده است جایگزین خواهد شد، به شرطی که قوانین سیستم تیم را به هم نریزد. (به طور مثال اگر در ترکیب ابتدایی تان ۳ مدافع دارید، یک مدافع فقط با یک مدافع دیگر جایگزین خواهد شد.)

۶.بعد از شروع لیگ شما در هفته فقط می توانید از ۱ نقل و انتقال استفاده کنید و در صورت استفاده بیشتر از تیم شما امتیاز کصر خواهد شد ، در ازای هر نق و انتقال اضافه ۴ امتیاز از شما کسر خواهد شد.

نکته : گزینه ای به نام Wild Card به شما کمک خواهد کرد تا نقل و انتقالات را به صورت نامحدود انجام دهید اما این گزینه در طول فصل دو بار قباله استفاده خواهد بود یک بار در نیم فصل اول یک بار در نیم فصل دوم.

۷.قیمت بازیکنان در طول فصل متغیر بوده و در صورت اینکه بازیکن شما قیمتش اضافه شود در صورت فروش ۵۰% سود آن به شما خواهد رسید ؛ برای مثال شما بازیکن A را با قیمت ۵.۰ خرریداری میکنید و پس از چنز هفته قیمت وی به ۷.۰ می رسد در صورت فروش قیمت بازیکن برای شما ۶.۰ محاسبه خواهد شد.

۸.نحوه امتیاز گیری در هفته ها به شکل زیر است:

۳dpnqdpdekv5y69w6yx

نکته: امتیاز کلین شیت به بازیکنی تعلق می گیرد که بیش از ۶۰ دقیقه بازی کرده باشد و در این مدت زمان تیمش گلی دریافت نکرده باشد.

نکته: بازیکنی که کارت قرمز می گیرد علاوه بر امتیاز کارت قرمز امتیاز گل خورده نیز از تیمش کسر میشود.

نکته: امتیاز پاس گل به بازیکنی تعلق می گیرد که آخرین ضربه را قبل از زننده گل زده باشد. اگر بعد از این ضربه توپ خارج از محوطه جریمه به بازیکن حریف برخورد کند و تغییر مسیر دهد پاس گل محسوب نمی شود مگر اینکه توپ پس از برخورد به گل تبدیل شود. برای بازیکنانی که پنالتی یا ضربه ایستگاهی می گیرند و آن ضربه ها به گل تبدیل می شود هم امتیاز پاس گل در نظر گرفته می شود، به شرطی که زننده گل خود بازیکن نباشد، در این شرایط فقط امتیاز گل در نظر گرفته می شود. تمامی پاس گلها روزانه مورد بررسی مجدد قرار می گیرد ولی تا زمانی که رسماً تایید نشود قطعی نمی شود، برای اجتناب از تردید های احتمالی امتیازهایی که در بازیها داده می شود ممکن است تا پایان بازیهای آن هفته تغییر کند، پس از پایان بازیهای یک هفته امتیازات دیگر تغییر نخواهد کرد.

۹.در فصل جدید سه گزینه به بازی اضافه شده است که به شرح زیر است:

گزینه اول : ALL OUT ATTACK
این گزینه به شما اجازه میده تا از ترکیب ۲-۵-۳ استفاده کنید و دفاع های کمی رو توی زمین بزارید[بازی با دو مدافع]
گزینه دوم : TRIPLE CAPTAIN
با فعال کردن این گزینه کاپیتان شما سه برابر امتیاز میگیره.
گزینه سوم : BENCH BOOST
این گزینه باعث میشه تا بازیکنای روی نیمکت شما هم امتیازاتشون برای تیمتون محاسبه بشه.
فقط توجه کنید استفاده از هرکدوم از گزینه ها فقط یک بار تو کل فصل قابل اجراست.

۱۰. جام حذفی : 

اولین مرحله جام حذفی از هفته ۱۸ آغاز می شود.
نحوه صعود: ۲.۰۹۷.۱۵۲ نفر برتر هفته ۱۷ وارد مرحله اول می شوند، اگر تعداد صعود کنندگان به این مرحله بیش از این تعداد باشد به صورت رندوم از بین تیمهای با امتیاز کمتر تیمها انتخاب می شوند.
چگونگی برگزاری: در مرحله اول هر تیم صعود کننده به صورت رندوم با تیم دیگری رو به رو خواهد شد، برنده این بازیها به دور بعد راه پیدا می کند و باز هم به صورت رندوم با تیمی دیگر بازی می کند، تیمهای بازنده حذف می شوند و رقابتها به همین ترتیب ادامه پیدا می کند تا در نهایت دو تیم به فینال راه پیدا کنند.
در صورت مساوی شدن بازیهای حذفی برنده به صورت زیر مشخص می شود:
۱- بیشترین گل زده در هفته

۲- کمترین گل خورده در هفته

۳- شیر یا خط مجازی

تیم خود را بسازید و در لیگ سایت شرکت کنید ، موفق باشید.

۰ Comments