جایگزین مسیر

فردیناند:نکات مثبت نیز در بازی وجود داشت

by | آذر , ۴ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران ریو فردیناند که در تساوی مقابل کاردیف بسیار ناامید شده بود گفت نکات مثبتی نیز در بازی شب گذشته بود و سعی می کنیم در بازی های بعد خودمان نکات مثبت را جایگزین نکات منفی بکنیم تا در ادامه فصل موفق باشیم.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

منچستر یونایتد که با گل های وین رونی و پاتریس اورا که در نیمه اول به ثمر رسانده بودند تا دقیقه 90 از حریف پیش بودند گل کیونگ همه چیز را خراب کرد و 3 امتیاز نیز از دست یونایتد خارج شد.

با وجود اینکه قهرمان لیگ برتر باید این بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشت اما فردیناند اصرار دارد این تساوی هم بد نیست ولی سعی می کنیم در بازی های بعد خودمان نتیجه را جبران کنیم.

ریو گفت:فعلا تا ژانویه زیاد وقت مانده است و تیم های حریف نیز امتیاز از دست می دهند ولی ما را در آن موقع ببینید که در چه جایگاهی قرار داریمما دیگر نباید به این بازی فکر کنیم باید به فکر بازی های بعدی باشیم دیگر وقت امتیاز از دست دادن نیست باید بازی های بعدی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

گل کاردیف در دقایق پایانی واقعا مسخره و بی جا بود ما باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم که دیگر این اتفاق ها رخ ندهد ما باید در دفاع بیشتر حواسمان باشد در این فصل چند بار این افاق برای ما در دفاع افتاده است.

الان هیچ چیزی به جز پیروزی مهم نیست جدول را هم باید فراموش کنیم راه زیادی تا ژانویه مانده است و حتی تا آخر فصل باید تا آخر فصل برای جایگاه اصلی مان بجنگیم ما به دنبال این هستیم که به زودی به رده بالا جدول صعود کنیم.

در حال حاضر یونایتد باید خود را آماده بازی حساس روز چهارشنبه مقابل لورکوزن کند و باید این بازی را با پیروز پشت سر بگذارد تا در جدول شرایط امنی برای صعود داشته باشد.

فردیناند افزود:ما می خواهیم تا آخرین روز برای قهرمانی بجنگیم و بتوانیم مانند سال گذشته قهرمانی را ازآن خود کنیم و برای بازی چهارشنبه خود را آماده می کنیم آنها تیم خوبی در اختیار دارند ما باید امتیاز کامل را از آنها بگریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

۰ Comments