جایگزین مسیر

فردیناند: رونی میتواند حریفان را نابود کند.

by | شهریور , ۲۷ , ۱۳۹۳

ریو فردیناند پس از جدایی از منچستریونایتد به کیو پی آر پیوست و به تازگی صحبت هایی درباره ی کاپیتان شیاطین سرخ یعنی وین رونی انجام داده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

روز یکشنبه اولین بار در چندین سال گذشته بود که ریو فردیناند با پیراهنی غیر از منچستریونایتد پا در اولدترافورد میگذاشت و علی رغم حضورش در ترکیب نتوانست جلوی دوست دیرینه ی خودش وین رونی را بگیرد و مانع گلزنی او شود. فردیناند در کتابی با عنوان ” دوطرف”  که قصد دارد به چاپ برساند قسمتی را به توصیف وین رونی پرداخته است

فردیناند درباره ی رونی این چنین نوشته است:

 

وین وقتی جوان بود بسیار زود عصبی میشد, او همیشه در حال جر و بحث بود به خصوص پشت تلفن. او حتی با کوچکترین چیزها هم عصبی میشد و گوشی اش را بر روی زمین سیمانی میکوبید و برایش مهم نبود که تلفنش خراب میشود. دیگر بازیکنان از این اخلاق او به خنده می افتادند.

من نمی دانم چه اتفاقی افتاد ولی وین آرام شد. و دیگر این خلق و خو را ندارد.

 

فردیناند همچنین از دهمین سال حضور وین رونی در منچستریونایتد حمایت کرد و معتقد است که رونی میتواند تحت هدایت لوییز فن خال به شرایط آرمانی خودش بازگردد.

او همچنین اضافه کرد:

او همچنان یکی از بهترین پاس دهنده ی لیگ است و من معتقدم فن خال میتواند کاری کند تا وین با بازگشت به شرایط آرمانی خودش بار دیگر حریفان را نابود کند

۰ Comments