جایگزین مسیر

فروش ویدال به یونایتد دلیل استعفای کونته

by | تیر , ۲۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

گاتزلا دلا اسپورت و توتو اسپورت که از رسانه های معروف ایتالیا مدعی شدند دلیل استعفای کونته توافق بر سر انتقال ویدال با یونایتد بوده است که بر خلاف میل این مربی بوده است و باعث ناراحتی او شده است.

خبر استعفای کونته بسیار شوکه کننده بود.او کسی بود که نامزد نیمکت مربیگری منچستریونایتد هم بود و در سه سال اخیر به طور متوالی قهرمنان ایتالیا شده بود.

او توانسته بود یوونتوس را به روزهای خوبش نزدیک کند اما این مربی 44 ساله از فروش ویدال به شدت عصبانی شده است چرا که بارها اعلام کرده است ویدال مهره ی مهمی برای او می باشد اما گویا این انتقال به زودی رخ خواهد داد.

گاتزلا نوشت انتقال ویدال چندین بار به مشکل خورده است اما این مشکلات حل شده اند و این مذاکرات ادامه دارد و باید به زودی منتظر این نقل و انتقال باشیم.

لوئیس ون خال به خوبی می داند که گزینه های هافبک خبی هم اکنون در اولدترفورد ندارد و تعداد گزینه های خوب در بازار هم زیاد نیست و به سادگی از ویدال دست نخواهد کشید.

با خرید ویدال و وجود هررا و بازیکنانی مانند فلچر و کریک و شاید اوج گرفتن فلینی و کلورلی یونایتد مجددا خط هافبک خوبی خواهد داشت و تنها مشکل خط دفاعی باقیست.ون خال در خط حمله با وجود ون پرسی و رونی نیازی به بازیکن ندارد.

ویدال در تمامی بازی های فصل گذشته خود 18 گل به ثمر رساند که علی رغم خصوصیات دفاعی خوئب نشان می دهد گلزن است و بازیکن کاملی است.اخرین اخبار از پیشنهاد 40 میلیون یورویی یونایتد به همراه یک بازیکن مانند نانی و یا اورا حکایت دارد.

۰ Comments