جایگزین مسیر

فرگوسن بازگشت رونالدو را می بیند

by | شهریور , ۲۳ , ۱۳۹۱

گزارش ها ادعا کرده اند که سر الکس فرگوسن با اصرار از گلیزرها خواسته است تا هر کاری که می توانند برای برگرداندن کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد انجام دهند.  

تنها سه سال پس از انتقال او از اولدترافورد به برنابئو، رونالدو فاش  کرده است که او از حضور در قهرمان اسپانیا ناراحت است و او گفته که برای انتقال از رئال، مورد توجه قرار گرفته است.چنانچه رونالدو در مورد ترک رئال جدی باشد، آیا  فرگوسن می تواند مالکان یونایتد را برای بازگشت او متقاعد کند؟

شیاطین سرخ رونالدو را در ازای 80 میلیون پوند فروختند و گزارش ها ادعا کرده اند که فلورنتینو پرز، رئیس رئال، از رفتار عجیب این بازیکن عصبانی است و او را با مبلغ 100 میلیون پوند خواهد فروخت.

یک منبع نزدیک به منچستر یونایتد به “Sunday Mirror” گفته است :

“سر الکس فرگوسن، هنگامی که رونالدو به رئال پیوست، برای او روشن ساخت که اگر او بخواهد برنابئو را ترک کند باید به اولد ترافورد بازگردد.”

“این یک انتقال می تواند ثابت کند که منچستر یونایتد هنوز هم می تواند با هر تیمی برای به خدمت گرفتن بزرگترین نامها در فوتبال به رقابت بپردازد، اما در حال حاضر، فقط رونالدو می داند که آیا او در مورد ترک رئال مادرید جدی است و یا اینکه او فقط قهر کرده است.”

۰ Comments