جایگزین مسیر

فرگوسن: بازی با تاتنهام یک نبرد کاملا جـدی است

by | دی , ۲۹ , ۱۳۹۱

سر الکس فرگوسن، سرمربی یونایتد اظهار داشت نتایج خوب این تیم در بازی های اخیری که در ورزشگاه وایت هارت لین برگزار شده نباید باعث شود بازیکنان، تمرکز خود را از دست بدهند.

به گزارش وب سایت رسمی منچستر یونایتد، فرگوسن به ستایش از آندره ویاس بواس، سرمربی پرتغالی تاتنهام پرداخت. گفتنی است سال گذشته بواس در چنین روزهایی زیر فشار انتقادات طرفداران چلسی بود. فشاری که در نهایت به اخراج وی در ماه مارس انجامید. اما او در تاتنهام کنترل اوضاع را به دست گرفته و تا به حال عملکرد مناسبی داشته است.

فرگوسن درادامه افزود: “به نظرم تاتنهام امسال نمایش قابل توجهی داشته است. من چند بازی آنها را به طور کامل زیر نظر گرفتم و باید اضافه کنم آنها در فرم خوبی قرار دارند. هدف تاتنهام کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست و برای رسیدن به این نقطه تمام تلاش خود را به کار گرفته اند. ویاس بواس هم به خوبی تیم را مدیریت کرده به سبکی رسیده که موردعلاقه خود اوست! “

شایان ذکر است یونایتد در یازده بازی اخیر در وایت هارت لین (در چارچوب لیگ برتر) شکست نخورده است. آخرین باخت آنها در این ورزشگاه هم مربوط به می 2001 است که یونایتد قهرمانی خود را مسجل کرده بود.

اما نظر رئیس در مورد این رکورد: “ما رکورد جالب توجهی در رویارویی با تاتنهام داریم. وایت هارت لین یک استادیوم کلاسیک انگلستان مثل ورزشگاه های آستون ویلا و اورتون است. تماشاگران تاتنهام اتمسفر جالبی در ورزشگاه ایجاد می کنند و تجربه بازی در این زمین، لذتبخش است. اما نباید هیچ چیزی را ساده انگاشت. ما باید با تمام قوا در برابر تاتنهامی ها صف آرایی کنیم و سه امتیاز را به دست آوریم!”

۰ Comments