جایگزین مسیر

فرگوسن: ون پرسی مانند اریک کانتونا است

by | آذر , ۲۸ , ۱۳۹۱

رابین ون پرسی، بعد از انتقال به اولدترافورد دوران پر موفقیتی را سپری کرده است و در حال حاضر او به یکی از بزرگان تاریخ منچستر یونایتد تشبیه شده است.

مهاجم هلندی پس از انتقال 24 میلیون پوندی از آرسنال در تابستان,  15 گل به ثمر رسانده است و همچنین یک زوج ویرانگر را همراه با وین رونی تشکیل داده است و از امارات تا اولدترافورد تحولی تقریباً بدون تغییر داشته است.

با وجود برچسب یک مبلغ زیاد به او، بسیاری از ناظران فکر می کنند که قرارداد مهاجم 29 ساله به صرفه بوده است، به خصوص اینکه منچستر یونایتد با اختلاف شش امتیاز بالاتر از منچستر سیتی در صدر لیگ برتر است.

در میان کسانی که سر الکس فرگوسن ستایش کرده است، او با اریک کانتونا مقایسه شده است.

فرگوسن گفت: ” او مشخصاتی شبیه به اریک از نظر سن و بلوغ (بازی) دارد. او یک مهاجم بزرگ در آرسنال بود، بنابراین موضوعی وجود ندارد که نیاز باشد در لیگ برتر حل و فصل شود. ”

” او از یک باشگاه بزرگ به باشگاه بزرگ دیگری آمد و او یک بازیکن بین المللی است.همه ی مشخصات او برای ما کاملا مناسب بود. ”

کانتونا در سال 1992 فقط در ازای یک میلیون پوند از لیدز یونایتد خریداری شد و یونایتد پس از آن، پله پله در فوتبال انگلستان پیشرفت کرد و شیاطین سرخ جایگاهی به دست آوردند که تا حالا در آن هستند. فرگوسن معتقد است که ون پرسی قادر است به چیزهای مشابه ای دست پیدا کند.

فرگوسن به yahoo.com گفت: “من فکر می کنم این اتفاق می افتد، قدرت هجومی بازی ما قطعاً بهبود یافته است و البته او 14 گل (در حال حاضر 15) گل به ثمر رسانده است. چیچاریتو نه گل و رونی نیز هفت گل (در حال حاضر هشت) به ثمر رسانده است.من فکر می کنم که در حال حاضر 43 گل زده ایم که برای یک تیم در این موقع از سال، یک آمار فوق العاده است. “

۰ Comments