جایگزین مسیر

فرگی:مارک از لحاظ حرفه ای وحشتناک بود

by | مهر , ۳۰ , ۱۳۹۲

سر آلکس فرگوسن, مارک بوسنیج دروازه بان سابق منچستریونایتد را از لحاظ حرفه ای وحشتناک خواند.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – سر آلکس فرگوسن در کتاب بیوگرافی خود, مارک بوسنیج دروازه بان سابق منچستریونایتد را بدترین بازیکن حرفه ای خواند که در طول دوران مربیگری خود دیده است.

در کتابی که فرگوسن دیروز منتشر کرد, سر آلکس فرگوسن خاطرات خود در دوران حضورش در یونایتد را عنوان کرده است, یکی از مباحثی که در این کتاب مطرح شده است, درباره یکی از چندین دروازه بانی است که یونایتد پس از جدایی پیتر اشمایکل به خدمت گرفت. این مربی اسکاتلندی در کتاب جدیدش به تندی درباره بوسنیچ سخن گفته است.

به نقل از سخنان فرگوسن در این کتاب: مارک بوسنیچ یک بازیکن حرفه ای وحشتناک بود. ما برای بازی در ویمبلدون بودیم و بوسنیچ از هر غذایی می خورد: ساندویچ ها, سوپ ها, استیک ها. او کل غذاهای منو را می خورد.

“من به او گفتم, به خاطر عیس مسیح, مارک, ما می خواهیم وزن تو را کم کنیم, چرا تو از همه غذاها می خوری؟”

“ما به منچستر برگشته بودیم و مارک با تلفن با ما صحبت می کرد و می گفت در راه رفتن به رستوران چینی است تا غذای چینی بخورد. “تو سیرمونی نداری؟”

“من اصلا نمی توانستم تاثیری بر روی او بگذارم.”

پس از جدایی اشمایکل در سال 1999, فرگوسن چندین دروازه بان را امتحان کرد و شکست خورد – شامل ماسیمو تیابی, ریموند ون در گوو و فابیان بارتز.

اما بوسنیج اولین دروازه بان بود که پس از اشمایکل به چارچوب دروازه یونایتد راه یافت, او در تابستان سال 1999 از استون ویلا به یونایتد آمد.

در دو سال حضورش در باشگاه, او 23 بازی در لیگ برای یونایتد انجام داد و در سال 2000 تنها پس از یک فصل حضور در یونایتد در مقام دروازه بان شماره یک باشگاه, جای خود را به بارتز داد.

فرگوسن در کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه تایید کرد که او در رابطه با خرید دروازه یان خوش شانس نبوده است تا زمانی که ادوین فان در سار در سال 2005 از فولهام به یونایتد آمد.

فرگوسن گفت: مارک شروع واقعا بدی داشت – او سه ساعت دیرتر به تمرینات می آمد. او همچنین اضافه وزن داشت.

“ما در تلاش برای جایگزینی فردی به جای پیتر اشمایکل, دوره بدی داشتیم. دروازه بانان نقطه قوی تصمیمات من نبودند. تا زمانی که ما فن در سار را به خدمت گرفتیم, او نعمتی بود که خدا به ما داد.”

۰ Comments