جایگزین مسیر

فلاینی:اولین حضورم در میدان برای یونایتد بی نظیر بود

by | شهریور , ۲۴ , ۱۳۹۲

ماروان فلاینی از حمایت هواداران در پیروزی 2 بر 0 شیاطین سرخ در بازی با کریستال پالاس تشکر کرد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این هافبک بلژیکی در دقیقه 60 بازی به جای اندرسون وارد زمین شد و مورد تشویق گرم هواداران منچستریونایتد که در چهار گوشه ورزشگاه نظاره گر بازی بودند, قرار گرفت, حتی برخی تماشاگران نشانه هایی به همراه داشتند که در ستایش از خرید جدید تیم بود.

پس از بازی, فلاینی در مصاحبه ای که با شبکه باشگاه داشت, از چنین خوش آمد گویی فوق العاده تماشاگران تشکر کرد و خوشحالی خود را از بابت برد در این بازی حساس ابراز کرد.

“من خوشحالم از اینکه بازی در الدترافورد را در چنین مسابقه ای در شرایطی که هواداران از من حمایت می کردند, شروع کردم. اولین حضور من با پیراهن یونایتد بی نظیر بود و ما بازی را بردیم, که بسیار مهم بود. من هم نگران و هم هیجان زده بودم. من فکر کردم که باید بازی خودم را با کیفیت همیشگی خودم انجام دهم.”

“من می خواهم از شما برای حمایتتان تشکر کنم, اتفاق خوبی برای من بود. هواداران به من کمک کردند. این مسئله برای من مهم بود. هر بار من نهایت تلاشم را برای باشگاه و هم تیمی های خودم انجام می دهم.”

“برد خوبی بود, نه سخت بود و نه آسان, تنها یک برد خوب بود. منچستریونایتد می خواهد هر بازی را ببرد و ما امروز پیروز شدیم, بنابراین این مسئله برای اعتماد به نفس ما در آستانه بازی بعدی خوب بود, زیرا بازی بعدی , بازی بزرگی است. بازی در لیگ قهرمانان است. بنابراین این پیروزی برای اعتماد به نفس ما خوب بود.”

سرمربی نیز از به میدان آمدن فلاینی خوشحال بود و توضیح می دهد چرا به بازی آمدن این بازیکن در کسب سه امتیاز بازی کلیدی بود.

رئیس گفت: من فکر می کنم فلاینی امروز خوب بازی کرد, خوشبختانه همه هواداران دیدند, که او چکار می تواند بکند. ما از اینکه او را خریده ایم خوشحال هستیم, من از او می خواهم که توپ را از آن خود کند, توپ را به بازیکنان خوب ما بدهد, و در نهایت ما می توانیم به جلو برویم و گل هایی بزنیم.

“او از چیزی که نشان می دهد قابلیت های بیشتری دارد, اما من فکر می کنم امروز او به بازی آمد و بازی را آرام کرد, در شرایطی که ما تنها 1 بر 0 از حریف جلو بودیم, من باید مطمئن می شدم, حتی اگرچه آنها ده نفره بودند, ما نمی خواستیم کار اشتباهی انجام دهیم و چنین کاری نیز انجام ندادیم.”

در بازی شنبه, یونایتد در الدترافورد بازیکن بلژیکی دیگری نیز برای اولین بار در تئاتر رویاها به میدان رفت. عدنان یانوزای 18 ساله که حتی توجه فلاینی را نیز به خود جلب کرده است.

فلاینی درباره این بازیکن بااستعداد و آینده دار گفت: همه می دانند او کیفیت بسیار زیادی دارد. او آینده منچستریونایتد است. او قابلیت های زیادی دارد, او نیاز دارد که سخت کار کند اما او امروز خوب کار کرد, بسیار خوب بازی کرد. او در زمان مهمی قرار دارد, بنابراین او نیاز دارد که سخت کار کند, به راهی که می رود ادامه دهد و به تیم کمک کند.

۰ Comments