جایگزین مسیر

فلاینی از پیوستن به شیاطین سرخ میگوید

by | شهریور , ۱۴ , ۱۳۹۲

فلینی، وی کم کم شروع به ریکاوری و پشت سر گذاشتن خستگی ذهنی ، اضطراب و هیجان روز اخر نقل و انتقالات را پیدا می کند . شما به عنوان یک بازیکن تمام این احساسات را در دوران فصل نقل و انتقالات پیدا می کنید .

سخت ترین قسمت راضی کردن اورتون که میخواست من را نگه دارد بود . از ان طرف مویس هرگز تسلیم نشد . من روز اخر به اورتون رفتم تا به آن ها بگویم که اجازه رفتنم را بدهند . مدارک مربوط به ترانسفرم فکر کنم ساعت 22:59 شب که دقیقا مصادف با پایان مهلت ترانسفرها بود به مراجع مربوطه ارسال شد . برای 5 دقیقه من اصلا تو این دنیا نبودم . اصلا نمیدونستم که مدارک سر موقع ارسال شده یا نه اما تمام افراد حاضر در یونایتد به من میگفتند که مدارک به موقع رفته و مشکلی نیست . در سال 2008 هم که به اورتون پیوستم کار به اخرین ساعات کشید اما ان موقع به اندازه امسال استرس نداشتم و اگر ان ترانسفر انجام نمیشد خیلی ناراحتم نمی کرد چون ان موقع جوون بودم و در استاندارد لیژ احساس خوشحال بودم .

شما نمی توانید به فرصت بازی برای یونایتد و حضور در کنار بازیکنان فوق العاده و 80 هزار هوادار نه بگویید . رویایم بالاخره دارد محقق می شود ، من همیشه میخواستم لیگ برتر را فتح کنم و در لیگ قهرمانان بازی کنم .

من 5 سال در یکی از بهترین لیگهای دنیا بازی کردم پس اگر یونایتد من را خریده بخاطر این است که میدانند من توانایی ارائه بازی خوب برای ان ها را دارم .

از همان شب فراموش نشدنی فینال سال 99 بود که طرفدار یونایتد شدم . از ان شب ارزویم پیوستن به یونایتد بود و همیشه دوست داشتم که خودم را بازیکن منچستر یونایتد بنامم .

در تمام این سال ها خودم را هوادار یونایتد می دانستنم و وقتی فرصت پیوستن به ان ها پیش امد لحظه ای دریغ نکردم .

در ماجرای ترانسفرم از مقداری پول گذشتم اما این اهمیتی ندارد چیزی که مهم است به حقیقت پیوستن رویایم بود . “

۰ Comments