جایگزین مسیر

فلتچ : یک برد دیگر

by | آبان , ۳ , ۱۳۹۱

درن فلتچر میگوید که شیاطین سرخ مصمم هستند که با یک برد دیگر در ماه آینده مقابل براگا از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند.

بازگشت شیاطین سرخ از باخت 2-0 ، سومین برد آنها را در رقابت های اروپایی رقم زد و یونایتد حالا با خیال راحت در صدر گروه H جای گرفته.

تنها یک سه امتیاز دیگر ، ماه آینده میتواند صعود منچستر را به دور بعد قطعی کند و با صعودی زودهنگام خاطرات تلخ حذف زود هنگام فصل قبل فراموش میشود.

درن به MUTV گفت : بعد از فصل گذشته،هدف اصلی ما این بود که هرچه سریع تر صعودمان را به دور بعد قطعی کنیم.یک برد دیگر کافی است که حضور ما در جمع 16 تیم پایانی قطعی شود و خوشبختانه این اتفاق میتواند در بازی ماه آینده مقابل براگا رخ دهد.

درن درباره بازی با براگا گفت:اگر شما 20 دقیقه ابتدایی بازی را که ما 2-0 عقب افتادیم،حساب نکنید، ما نمایش خوبی داشتیم.

مردم از شروع های ضعیف ما و دریافت گل های زود هنگام صحبت میکنند اما اینکه ماتوانستیم قدرتمندانه برگردیم و بازی باخته را با برد عوض کنیم یک شخصیت عالی را نشان میدهد.

بعد از مبارزه با بیماری روده ، این سومین بازی بود که فلتچر 90 دقیقه کامل در زمین حضور داشت و این بازیکن 28 ساله خوشحال است که دوباره میتواند بازی کند.

من خوبم.این خیلی خوب بود که من توانستم یک بازی 90 دقیقه ای دیگر را انجام دهم و هرچقدر بیشتر بازی کنم احساس بهتری دارم.من کاملا از رقابت شدید در خط هافبک تیم آگاهم .من فقط میخواهم هرچه بیشتر بازی کنم و از فرصت هایم نهایت استفاده را ببرم.

در تمامی پست ها رفابت شدیدی وجود دارد و هرچه بازیکنان آمادگی شان بیشتر باشد بهتر خواهد بود (برای تیم).

۰ Comments