جایگزین مسیر

خبر خوب : فلچر برای بازی آماده است

by | مهر , ۴ , ۱۳۹۱

انتظار می رود که دارن فلچر، برای اولین بار در 10 ماه گذشته، در بازی فردا با نیوکاسل دراولد ترافورد، در ترکیب اصلی تیم، به میدان برود.

بازیکن اسکاتلندی در مسیر بازگشت بعد از یک غیبت طولانی از یونایتد است که در طی آن او با یک “مشکل مزمن روده” مبارزه کرد.
فلچر در روز چهارشنبه به عنوان یک بازیکن تعویضی در نیمه ی دوم بازی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل گالاتاسرای بازی کرد و از سوی هواداران منچستر یونایتد به شدت تشویق شد.

بازیکن 28 ساله آخرین بار در برابر بنفیکا در ماه نوامبر گذشته، در تساوی 2-2 گلزنی کرد، و زمانی که شرایط او خطرناک تشخیص داده شد، بسیاری شک داشتند که آیا او حتی می تواند به تیم اول برگردد ؟
فلچر به احتمال زیاد، یکی از بازیکنان با تجربه در ترکیب تیم همراه با چهره های جدید، برای بازی با کلاغ ها (لقب تیم نیوکاسل) است،تیمی که بازیکنانی مانند چپک تیوته و فابریسیو کولوچینی را در اختیار دارد.
همچنین برای آنجلو هنریکوئز، مهاجم شیلیایی، که برای بازی در لیگ قهرمانان برای یونایتد در دسترس نیست و اجازه ی بازی بین المللی را ندارد، فرصتی است که بازی کند، در حالی که نیک پاول و الکس بوتنر نیز در میان کسانی هستند که در ترکیب ابتدایی سرالکس فرگوسن حضور خواهند داشت.
رابی بردی، که در فرم بسیار خوبی برای تیم زیر 21 ساله ها بوده است، همچنین ممکن است بازی کند، در حالی که نانی نیز می تواند بعد از 45 دقیقه بازی در روز یکشنبه در آنفیلد، بازی کند.

۰ Comments