جایگزین مسیر

فلینی از انگیزه اش برای درخشش در پیش فصل میگوید

by | تیر , ۱۳ , ۱۳۹۶

فلینی از انگیزه اش برای درخشش در پیش فصل میگوید

پایگاه هواداران منچستریونایتد – مروان فلینی انگیزه های زیادی برای درخشش دارد

هافبک منچستر یونایتد، مروان فلاینی، مشتاقانه منتظر تور  پیش فصل در ایالات متحده آمریکا است و می گوید طرفداران می توانند بازی های پرهیجان و شگفت انگیزی را از شیاطین انتظار داشته باشند.

فلینی میگوید که فارغ از جنبه آماده سازی بازی های پیش فصل بازیکنان تمام توان خود را در بازی با تیم هاى بزرگ به کار خواهند برد.

هنگامی که شما در برابر تیم های بزرگ بازی می کنید، انگیزه زیادی دارید و در بازی های پیش فصل همه توانتان را می گذارید زیرا می خواهید عملکردتان مناسب باشد و شما می خواهید که برنده شوید، و البته این مسابقات به آماده سازی شما هم کمک خواهد کرد.

 

مروان فلینی بخشی از تیمی بود که در سال ۲۰۱۵ به ایالات متحده آمریکا سفر کرد و معتقد است که همه اعضاء جدید تیم از این تجربه سود خواهد برد.

“هنگامی که بازیکنان جدید می آیند، خوب است که با هم باشیم و یکدیگر را بشناسیم – مهم است.” ما هر روز، گاهی دو نوت تمرین میکنیم و اگر رئیس بعد از ظهر نوبت تمرین نگذارد، ما می توانیم برخی از جزئیات بازیمان را با هم هماهنگ کنیم. این یک تجربه خوب برای همه تیم است.

وی افزود

“آمریکا یک کشور عالی با شهرهای عالی است. وقتی ما به آنجا می رویم، طرفداران زیادی از ما حمایت می کنند و من به یاد دارم که در بازی با رئال مادرید بیش از ۱۰۰ هزار هوادار از در استادیوم حضور داشت و اکثر آنها از ما حمایت کردند ، بنابراین آمریکا همیشه جای خوبی برای بازی است. جو خوب است، آب و هوا خوب است و تمام بازیکنان از آنجا لذت می برند. ”

 

به نظر میرسد که مروان فلینی با درخشش در بازی های پیش فصل قصد دارد جواب انتقاداتی را که فصل گذشته به نحوه عملکردش وارد بود را بدهد.

۰ Comments