جایگزین مسیر

فلینی برای بازی برابر آرسنال آماده می باشد

by | بهمن , ۲۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایراناین بازیکن که در تابستان با مبلغ 27 میلیون به یونایتد پیوست چند بازی حساس یونایتد را در این 2 ماه از دست داد ولی این بازیکن برای بازی برابر آرسنال آماده می باشد و می تواند به میادین بازگردد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

مروان فلینی که دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران و مچ دست شده بود بعد از غیبت چند هفته ای می تواند برای بازی برابر آرسنال که چهارشنبه برگزار می شود به میدان برود.

این بازیکن که در تابستان با مبلغ 27 میلیون پوند به یونایتد پیوست در ماه دسامبر دچار مصدومیتی شد که او را چند هفته ای دور از میادین نگه داشت.

این بازیکن که از ناحیه مچ دست مصدوم بود بعد از عمل جراحی و بهبود حال می تواند به کمک یونایتد در بازی های آینده بیاید.

انتظار می رفت که این بازیکن در بازی شب گذشته برابر فولام به میدان برود اما با مصدومیت جزئی که این بازیکن داشت نتوانست به در این بازی به میدان برود.

مویس می خواهد که به او در بازی برابر آرسنال استراحت دهد ولی خود فلینی معتقد است که می تواند در بازی چهارشنبه به میدان برود و مویس نیز مشتاق است که این بازیکن را برای بهتر کردن ترکیب استفاده کند تا در چهار تیم برتر قرار بگیرند.

این می تواند اولین بازی حساس فلینی بعد از گذشت مصدومیتش باشد او تنها 7 دیدار برای یونایتد در این فصل انجام داده است و از بازی برابر سوسیداد دیگر در میادین نبوده است.

جانی ایوانز که از کشاله ران رنج می برد به احتمال زیاد برای بازی چهارشنبه آماده نباشد ولی جونز به این بازی می رسد بعد از این که در بازی برابر استوک سیتی به شدت مصدوم شد.

منچستر یونایتد در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و با رده چهارم نه امتیاز فاصله دارد لیورپول توانست با شکست5-1 آرسنال اختلاف خود را با رقبا بیشتر کند.

با این حال در بازی دیشب به دلیل فاجعه مونیخ طرفداران یک دقیقه به احترام این جانباختگان سکوت کردند.

۰ Comments